Avatar billede slotski Juniormester
02. juni 2015 - 18:33 Der er 1 kommentar

Oprette forbindelse til dette netværk

Hej alle

Jeg har flere forskellige enheder på yousee trådløst net. Nas server, Sonos enheder, iphones, mac og ipad samt en enkelt PC.

Efter diverse genstart af router, har jeg nu ingen forbindelse via trådløs fra PC til nettet. Det er min kærestes pc og der er udmiddelbart ikke foretaget nogen som helst ændringer i indstillingerne, den fanger pludselig bare ikke nettet, selvom der er fuldt signal og koden er korrekt.

Det er en Vaio fra Sony der er ca. 1 år gammel. Jeg har ingen problemer med at kører wifi til f.eks. iphone, men lige så snart jeg vælger yousee nettet, så vil den ikke (kun via ethernet).

Gode råd søges
Avatar billede conz Juniormester
03. juni 2015 - 16:49 #1
Kontrollér at den får en gyldig IP, subnet og gateway. Ping routeren og se om der er hul igennem. Indtast en statisk IP, subnet og gateway