Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2015 - 22:08 Der er 7 kommentarer

Wordpress indlæg

Hej
Jeg har tænkt på om man kan lave indlæg på 2 sider med wordpress, eller om man kun kan lave en...?

Nogen der ved hvordan man gør, eller om man i det hele taget kan lave 2 indlægssider?

Mvh
Daniel
Avatar billede FastEthernet Novice
11. juli 2015 - 22:51 #1
Følgende tag deler siden op, så det efterfølgende kommer til at stå på en side for sig:

<!--nextpage-->

Eksempel:

Dette står på side 1.
<!--nextpage-->
Dette står på side 2.

Indsæt det i indlægget imens du er i "text view".
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2015 - 21:40 #2
Ok, men vil det sige at forsiden er normal indtil jeg ligger det stykke kode ind? Og derefter vil mine indlæg komme?
Avatar billede FastEthernet Novice
13. juli 2015 - 22:12 #3
Er ikke helt sikker på hvad du mener, men det burde ikke påvirke din forside, kun selve indlægget. Du kan eventuelt oprette et testindlæg for at se hvordan forsiden og indlægget opfører sig med dette tag.
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2015 - 23:48 #4
Jeg har denne hjemmeside: www.cykelnews.dk
På den er der en forside som på alle andre hjemmesider.
Er det muligt at have noget på forsiden, måske nogle billeder og sådan, og så at indlægende kommer længere nede på siden? :-)

Mvh.
Daniel
Avatar billede FastEthernet Novice
14. juli 2015 - 00:14 #5
Det kan godt lade sig gøre, men så er du ude i at redesigne siden, hvilket jeg desværre ikke kan hjælpe dig med. Alternativet er at du prøver at finde et tema til Wordpress som passer bedre til dine behov.
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2015 - 09:38 #6
Jeg har også tænkt på at skifte, men der er jo ikke så stort et udvalg når man vil have et dansk thema..
Har du evt. Nogle forslag?
Avatar billede FastEthernet Novice
15. juli 2015 - 15:08 #7
Desværre ikke, men du kan prøve at kigge på følgende side:

https://wordpress.org/themes/tags/translation-ready/

Der er masser af temaer, som er "klargjort" til at man selv kan oversætte dem, men så er vi igen desværre ude i noget jeg ikke kan hjælpe dig med.