Avatar billede bakkers Nybegynder
10. september 2015 - 15:54 Der er 1 kommentar

Hvordan gøres dette bedst

Hej

Jeg driver i dag en side som vi bare kalder danskNavn.dk og er ved at arbejder på en engelsk udgave som vi kalder englishName.com.

Fremover vil alt nyt komme på englishName.com og fremtidige sprog så som fx tysk vil så blive lagt på via de.englishName.com osv.

Jeg vil helst skifte så den danske udgave også hedder da.englishName.com og derved skifte helt over og kun bruge det nye.

Men vi har mange kunde som bruger vores danske navn og er et helt andet navn end det engelske bliver.

Hvordan gør jeg det bedst så jeg kan lave skiftet, ikke mister fordelen ved at det danske navn er kendt og ikke får duplicated content??

Håber meget at der sidder nogle som har et par gode fifs.
Avatar billede keysersoze Guru
10. september 2015 - 18:15 #1
lav en 301-redirect fra de gamle URLs til de nye.