Avatar billede vynne Nybegynder
21. september 2015 - 14:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Pop up med advarsel i Win 10

Jeg har lige installeret win 10 på min ThinkPad T420s Min printer/scanner (HP Officejet Pro 6830) sender besked til PC'en med en irriterende jingle og en popup hvert minut om at scanneren ikke længere er tilsluttet. Er der nogen der ved hvordan jeg slipper for den advarsel.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. september 2015 - 16:45 #1
Jeg ville forsøge at opdatere driveren til printeren:
http://support.hp.com/us-en/product/HP-Officejet-Pro-6830-e-All-in-One-Printer-series/5390307/model/5390308/drivers/
hvis der er en win 10 driver
Avatar billede vynne Nybegynder
02. oktober 2015 - 17:50 #2
Jeg har opdateret driver. Det hjælper ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. oktober 2015 - 18:02 #3
Deaktiver det serviceprogram til printeren der sikkert starter sammen med Windows kan måske få det til at forsvinde.
Avatar billede vynne Nybegynder
02. oktober 2015 - 19:15 #4
til 220661
Hvordan gør man det? Jeg er helt ny i win10
Avatar billede 220661 Ekspert
02. oktober 2015 - 20:15 #5
Det er jeg også, da jeg ikke har opgraderet endnu.
Men jeg har hørt at den ligner win 8.1 som jeg er på.

Prøv at peg på proceslinjen og højreklik og gå i jobliste.
Har du ikke en fane her der hedder start?

Hvis du har er det her at de programmer der starter med Windows er listet.

Jeg vil tro du har noget HP software kørende her.
Prøv at deaktivere og genstart pc og se om du så slipper for popup?
Avatar billede vynne Nybegynder
06. oktober 2015 - 09:29 #6
Jeg tror jeg selv har fået løst problemet via HP Support Assistant. Der skal sættes et par flueben.

Tak for forslag.
Mvh. Vynne
Avatar billede 220661 Ekspert
06. oktober 2015 - 15:58 #7
Velbekomme.

Du lægger bare et svar og lukker tråden igen, hvor du lige kort beskriver hvad løsning var så andre med samme printer og system kan bruge din erfaring :-)

Jeg hopper af tråden her
Avatar billede vynne Nybegynder
06. oktober 2015 - 16:18 #8
Jeg åbnede HP Support Assistant
Klikkede på indstillinger.
Fjernede flueben ved: Vis Popop'er ved vigtige meddelelser.
Enkelt :-)