Avatar billede jepzen Nybegynder
16. oktober 2015 - 22:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Sider vises ikke korrekt

Jeg har haft et lidt irriterende problem i lang tid. Jeg kører Windows 8.1

Jeg oplever ofte at websider ikke vises korrekt, billeder mangler og nogle gange står der bare at siden ikke kan vises.

Det hjælper dog næsten altid, når jeg refresher siden en eller flere gange.

Hvad kan der mon være galt?
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2015 - 00:38 #1
seriøst: windows 8
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2015 - 00:39 #2
hvis browseren ikke fanger websiden i første hug, så brug en anden browser. hjælper det ikke, så skal du altså vide seriøst: win 8 = uha nej
Avatar billede 220661 Ekspert
17. oktober 2015 - 09:16 #3
#1 og #2. Ja man kan have mening om et system, og man kan jo også have nogle personlige erfaringer.

Kører selv her på en Win 8.1 og problemet er måske ikke selve styresystemet, men  tilføjelser eller manglende tilføjelser til browser der er problemet.

Min Win 8.1 her kører problemfrit, og har gjort det i 1,5 år.
Så man kan ikke sætte det hele over en kam ;-)
Personligt vil jeg mene at Win 10 kan være et værre system.
Jeg har set mange herinde der har opgraderet til Win 10 fra en vel kørende Win 8.1 og fået et dårligere system ved at opgradere.

Jepzen: Jeg ved du bruger Adwcleaner, men sikkert også CCleaner og Malwarebytes, og jeg formoder de programmer er afprøvet?

Har du prøvet at genstarte dit netværksudstyr?
Har du tjekket om problem kan ligge i noget af din sikkerheds software?
Du kan kortvaringt deaktivere for at teste dette.
Tjek at dine programmer der bruger nettet altid er up to date.
Der er flere frie programmer der kan hjælpe dig her.
Secunia
Heimdahl
Filehippo App Mannager (og sikkert flere)
Avatar billede buddy45 Juniormester
17. oktober 2015 - 10:20 #4
Administrer tilføjelsesprogrammer i Browseren.
Deaktiver/fjern udvidelser og søgemaskiner som du ikke bruger.
Avatar billede jepzen Nybegynder
17. oktober 2015 - 13:30 #5
Hey folks. Mange tak for responsen. Da den indimellem begyndte at sige noget med Dnn probe finished NX domain, så googlede jeg dette og fandt tilsyneladende(krydsede fingre), løsningen her:

http://www.fixerrs.com/2015/01/Dns-Probe-Finished-NxDomain.html

Hvad det egentlig går ud på ved jeg ikke, men det virkede tilsyneladende.

Men tak for de udmærkede forslag, som jeg havde prøvet, på nær den der heddder Heimdahl, men det ser ud til at ligne Secunia som jeg har.

Læg svar for point.
Avatar billede buddy45 Juniormester
17. oktober 2015 - 13:39 #6
Godt du fik det løst :-)
Avatar billede jepzen Nybegynder
17. oktober 2015 - 13:45 #7
Ja for katten :)

Og måske andre kan gøre brug af denne løsning.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. oktober 2015 - 14:15 #8
Tak for løsnings på dit problem.
Springer over med point. Ellers tak :-)
Avatar billede jepzen Nybegynder
18. oktober 2015 - 19:36 #9
Tak. Over and out :)
Avatar billede Geeks Advice Praktikant
24. maj 2019 - 17:23 #10