Automatisk sortering af tabel.
Hej.Jeg har en tabel som jeg gerne vil have bliver automatisk sorteret hver gang jeg ændrer et eller flere tal.
Dette har jeg fået den til at gøre med:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If Not Intersect(Target, Range("L3:T22")) Is Nothing Then
Range("L3:T22").Sort Key1:=Range("S3"), Order1:=xlDescending, Header:= _
xlGuess, OrderCustom:=1, MatchCase:=False, Orientation:=xlTopToBottom, _
DataOption1:=xlSortNormal
Range("L3:T22").Sort Key1:=Range("T3"), Order1:=xlDescending, Header:= _
xlGuess, OrderCustom:=1, MatchCase:=False, Orientation:=xlTopToBottom, _
DataOption1:=xlSortNormal
End If
End Sub
Den sortere først en kolonne og dernæst en mere.
Mit problem er så at dette virker fint, så længe mine celler indeholder tal eller tekst. Men jeg vil gerne have at min celler henter deres værdier i andre celler og her stopper min macro med at virke.
Håber der en der kan hjælpe mig. Bruger 2013