Avatar billede lbknudsen Praktikant
27. december 2015 - 10:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Levering af 4G

Hej.
Hvis Callme bruger telias 4g net, vil man så på samme adresse opleve nogen forskel om man har 4g hos Telia eller Callme?
Avatar billede ds12345 Nybegynder
27. december 2015 - 13:30 #1
Selvom udbyderne aldrig vil indrømme det overfor dig, tror jeg godt, du kan regne med, at der er en mindre forskel.
Har selv oplevet en hastighedsforskel mellem et Oister-abonnement og et 3-abonnement, og de kører jo begge på 3's 4G-net.

Men igen.. Jeg tør ikke gøre mig klog på Callme og Telia.
Avatar billede Solinvictus4700 Nybegynder
27. december 2015 - 20:01 #2
Umiddelbart hælder jeg også mest til at der kan være en forskel i hastigheden. Hvis en mast har mange kunder på, så tror jeg at hoved-udbyderens kunder har førsteret til båndbreden.