Avatar billede JP9 Juniormester
12. januar 2016 - 15:10 Der er 1 løsning

Excel / VBA styring af flere pivottabeller

Hej Eksperten

Jeg har et Excelark som indeholder pivottabeller i flere faner.

Jeg vil gerne linke 2 specifikke pivottabeller i hver sin fane sammen, således at brugeren kun behøver foretage valg på det første fane.

Jeg har fundet en kode som styre alle pivottabeller, men kan ikke rigtigt finde noget som styre specifikke tabeller.

http://blog.contextures.com/archives/2012/01/03/change-all-pivot-tables-with-one-selection/

Det vil ikke være oplagt for mig at bruge slicer / udsnitsværktøj, da pivottabellerne også skal kunne fungere i 2007 versionen.

Pivottabellerne har ikke samme datakilde, men samme navne i filter mulighederne.

Er der nogen der kan pege mig i den rigtige retning, ved om løsningen findes?

På forhånd tak for jeres hjælp!
Avatar billede JP9 Juniormester
04. februar 2016 - 12:39 #1
Lukker spørgsmål