Avatar billede htx98i17 Professor
28. maj 2016 - 18:06 Der er 61 kommentarer og
4 løsninger

Tillykke med relanceringen

Dejligt at få ryddet op og dejligt at få noget FART på.

Det som gik lige i hjertet på mig, på vegne af dem som har tjent virkelig mange point, men at de ikke har fået en lidt større anerkendelse. Lad os da få dem på tavlen på en eller anden måde. Der er en bruger med over 1 million point, som jeg har fået hjælp af så mange gange.

Der går et sug igennem kroppen på mig, når jeg ser brugere som erikjacobsen,  jakobdo m.fl. få level som "nybegynder".
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
28. maj 2016 - 18:22 #1
Tak. Det er forhåbentligt både hurtigere og flottere.

Jeg ved at det er kontroversielt at nulstille point. Men vi har gjort to ting: Den ene er at alle med mere end 100.000 point har fået et lille einstein-badge på deres profil for at markere at her er en særlig indsats.

Den anden ting er, at vi har kigget ret grundigt på hvordan point optjenes. Med den viden har vi skrue systemet sammen på en måde, så de allerede aktive hurtigt smider "nybegynder"-navnet og kommer længere op.

Jeg har sammenlignet det lidt med når World of Warcraft fik lvl 80 max-grænse: I løbet af få dage kom de hardcore-spillere derop, mens vi andre kom stille og roligt derhen.
Avatar billede Slater Ekspert
28. maj 2016 - 18:32 #2
Som en af dem med en del point, men stadig under de 100k, synes jeg faktisk det er helt fair. Jeg har intet problem med at starte forfra, og det gamle pointsystem var både skævt og til tider unfair, og næsten hadet af flere af de gamle brugere.
Fint valg, og jeg håber det får Eksperten til at live lidt op igen.

Til gengæld undrer det mig en del, at man har valgt den mildest talt forældede 960px bredde-standard, samt ikke lavet siden responsiv. Bootstrap og andre standarder er for længst gået over til 1200px, og selv på en full HD skærm er 960 meget småt. På en 1440p skærm som min er det en mikroskopisk stribe i midten: http://amunium.dk/showcase/exp960.png

Jeg frygter lidt at længere indlæg og især kodeeksempler vil blive meget svære at læse på så lidt plads.
Avatar billede htx98i17 Professor
28. maj 2016 - 19:26 #3
Enig med Slater vedrørende det smalle design.

Derudover kunne godt tænke mig at der var en oversigt over spørgsmål man deltager i eller følger, som der har været aktivitet i siden man sidst besøgte eksperten.dk. Den kunne passende være på forsiden i stedet for "Seneste artikler".

Lidt andet kritik: AARRG videoreklamer der dukker op!
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
28. maj 2016 - 19:35 #4
kan i ikke sætte rediagering på guides også ?? (regner med det kommer senere)

denne Prepared] Statements under MySQLI - kom igang referarer jeg ofte til på dette og andre fora

>og især kodeeksempler vil blive meget svære at læse på så lidt plads.
hvor kommer jeg til at savne at kunne bruge pre taget ifm. blå boxe ( nu grå ), coden er ofte nemmere at læse når man kan have en scrool bar i bunden (så lige på en af mine tidligere besvarelser, den ikke er der mere)

hvor er kommentar nummer ?? så vi kan referarer til en kommentar, og gerne kunne linke direkte til kommentaren (msg id)
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
28. maj 2016 - 19:41 #5
Ja, point-systemet er noget man er lidt delt om. Men da jeg skrev ud til mange af de gamle brugere for længe siden, så var der meget lidt brok. De fleste kunne godt se at det havde overlevet sig selv.

Det er tanken at nem brugeroprettelse / nemt login (bla. med sociale logins) og et site som er nemmere at forstå (spørg, få kommentarer, marker hvad der virker) kan få flere til at deltage + vende tilbage til deres spørgsmål (et andet problem).

Designet handler om at vi arbejdede med Computerworlds opdeling og der giver nogle begrænsinger.

Der kommer en responsiv / mobil / tablet-udgave lige som der findes til CW, det er bare ikke noget vi har nået til launch.

Videoreklamer...hmm...betaler hosting, løn og husleje :-)

Mht. hvad man deltager i, så vil det nye beskedcenter forhåbentligt fungere som et omdrejningspunkt for det. Men profil-viewet vil også på sigt blive udbygget.

Kommentarnummer: Ikke en dårlig ide. Den tager jeg lige med videre.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. maj 2016 - 20:07 #6
Kan man ikke skrive interne beskeder til brugerne længere, eller er der noget jeg overser?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. maj 2016 - 20:12 #7
Rolig nu, htx98i17, jeg er praktikant, ikke nybegynder ;)

I http://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1010958 forsvinder baglæns skråstreger: ascii 92:    \

Det kan gøre kode en smule forvirrende...
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
28. maj 2016 - 20:12 #8
Postsystemet nåede vi ikke til lancering, men vi er opmærksomme på at det skal laves.

Se evt. noterne her: http://www.computerworld.dk/eksperten/det-nye-eksperten

(Bemærk i øvrigt at 220661 har en lille hjerne ved sin bruger, det viser at der er tale om en superbruger fra det gamle Exp)
Avatar billede tryltryl Juniormester
28. maj 2016 - 20:16 #9
Layoutet er lettere defekt hos mig. Er det bare min firefox, eller...?
Avatar billede Dan Nim Seniormester
28. maj 2016 - 20:43 #10
#2 #3 Forstår jeres input vedr. bredden - vi er desværre pt. låst i et layout, som ikke just er state of the art.... Planen var/er også meningen, at en responsiv skulle være med - men nåede ikke med i 1. lancering. Men vi høre hvad i siger.

#3 Go' ide. Du må gerne sende evt. ideer til det-nye-eksperten@cw.dk, så får vi dem bedre samlet op.

#4 Du har helt ret vedr. kommentar nummer - det er en forglemmelse. Den er hermed sat på igen.

#9 Et har hints til hvad der er galt hos dig, ville være kærkomne :o)
Avatar billede Slater Ekspert
28. maj 2016 - 20:52 #11
- En ting jeg virkelig havde forventet i det nye layout, er en bedre måde at formatere sine indlæg på. BB-Code formatet er ikke kun besværligt og nemt at komme til at gøre forkert, så det ligner hø, men det har også altid været meget dårligt dokumenteret på Eksperten, hvad der kan lade sig gøre og hvordan.

Hvorfor ikke enten en WYSIWYG-editor, eller i det allermindste en toolbar med knapper, hvor man kan indsætte de relevante koder på en visuelt intuitiv måde? Alternativt gå over til (eller tilføje som alternativ) Markdown, som både er lidt mere moderne og sværere at gøre forkert, og mere brugt blandt udviklere.
Avatar billede tryltryl Juniormester
28. maj 2016 - 20:53 #12
Avatar billede Slater Ekspert
28. maj 2016 - 21:02 #13
#12: Hvis du med pilen til profilboksen mener at den går ned, så er det vist meningen.

Hvis du mener at "profilbillede" burde være i ét ord, så har du ret ;)

Det andet ligner et issue med float og en border der gør den for bred (box-sizing), men det ser ikke sådan ud på min Firefox.
Avatar billede Dan Nim Seniormester
28. maj 2016 - 21:03 #14
#11 Du har ret! Fordi det ikke er kommet med nu, betyder det ikke at det ikke kommer. Vi har endnu ikke taget stilling til hvilken type formattering og/eller editor der skal anvendes. Når vi kommer dertil, tænker jeg vi smider spørgsmålet ud og høre hvad folk har af inputs dertil.

#12 Du har ret, det ser forkert ud. Hvilken version af FF køre du?
Avatar billede tryltryl Juniormester
28. maj 2016 - 21:03 #15
Profil-boksen er altid nede. Jeg antager, at det er en defekt.
Avatar billede tryltryl Juniormester
28. maj 2016 - 21:07 #16
version 46.0.1
Avatar billede Slater Ekspert
28. maj 2016 - 21:10 #17
Samme version her, og der sker det som sagt ikke.

Hvilket OS, tryltryl? Og er der andre faktorer der kan spille ind? Ændret DPI-indstilling f.eks.?
Avatar billede Dan Nim Seniormester
28. maj 2016 - 21:13 #18
#16
Profilbox er altid nede. Samme version af FF som du, men jeg oplever ikke fejlen du har. Kan du evt. smide et fuld screenshot op, så jeg kan se om andet går galt på siden?
Avatar billede tryltryl Juniormester
28. maj 2016 - 21:21 #19
Jeg har lige prøvet at starte firefox med en anden/ny profil. Der er optræder fejlen ikke. Så en ændring et sted i FF-profilen gør åbenbart forskellen.
Avatar billede tryltryl Juniormester
28. maj 2016 - 21:35 #20
Det var zoom-faktoren :o
Avatar billede Slater Ekspert
28. maj 2016 - 21:39 #21
#20: Sør'me så. Den gør det hvis man formindsker zoom-niveauet, ikke hvis man forøger det.

Og så er problemet desuden det samme i Chrome. Kunne godt være, der lige skulle kigges på det.
Avatar billede intenz Novice
28. maj 2016 - 23:18 #22
Godt der endelig skete noget med designet, det ser godt ud.

Et par ting fra min side, selvom jeg ikke er så aktiv mere.
Mine point betyder ikke så meget. Men lidt ærgerligt at blive 'Nybegynder' på trods af jeg sagde en del hundrede accepterede svar i den gamle version.

Jeg kan ikke længere se de indlæg jeg har deltaget i, ved at klikke på min profil. Kun de indlæg jeg har oprettet, hvilket ikke er så interessant, da det er mange år siden jeg har oprettet et indlæg.

eksperten.dk domænet fungerer ikke.... ? Det må da give en del SEO tab at fjerne det. Sikkert en overset fejl.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2016 - 00:13 #23
Jeg er enig i #22. Der er rigtig meget info der er forsvundet med badevandet. Jeg har rigtig mange gange refereret til mine egne løsningsforslag fra gamle tråde jeg har hjulpet til i. Alt den info ser ud til at være tabt. Og søger man oppe i hjørnet kan man ikke få noget brugbart frem overhoved.
Ser ud til der er en del arbejde der skal gøres endnu.
Jeg har intet imod det nye layout, men tabes den viden og løsninger der er opbygget igennem mange år vil eksperten aldrig kunne blive det samme.
Avatar billede Slater Ekspert
29. maj 2016 - 08:25 #24
#22

"Mine point betyder ikke så meget. Men lidt ærgerligt at blive 'Nybegynder'"

Den logik forstår jeg ikke helt. Det nye alternativ til pointsystemet er netop disse niveauer, så eftersom dine point er mistet, er dit nye niveau naturligvis det laveste.
Hvis du er aktiv på siden, skal du jo nok blive noget andet end nybegynder/novice på kort tid.

"eksperten.dk domænet fungerer ikke"

Jo det gør. Både eksperten.dk og exp.dk har hele tiden været sat op med 301 redirects til den nye, så der er intet SEO-værdi tabt, ud over hvad der ikke kan forhindres, når indholdet skifter.
Jeg ved ikke hvorfor det ikke fungerer hos dig.

- Men jeg er fuldstændig enig i, at jeg meget mangler listen over alle tråde, jeg har deltaget i. Den er meget savnet.
Avatar billede softspot Forsker
29. maj 2016 - 10:00 #25
Hvor logger man af sitet?
Avatar billede softspot Forsker
29. maj 2016 - 10:02 #26
Ah, fandt den under klokken - men kun ved et tilfælde. Måske de nye ikoner der lige skal synke ind :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2016 - 10:09 #27
#26 Ja eller flyttes ud så det er synligt. Vil mene det er et vigtigt ikon :-)
Avatar billede tryltryl Juniormester
29. maj 2016 - 10:35 #28
#24

eksperten.dk uden www virkede heller ikke hos mig i går.
Avatar billede f-arn Guru
29. maj 2016 - 10:55 #29
@softspot
Ah, fandt den under klokken

Tak for det, for den kunne jeg heller ikke lige finde :-)
Avatar billede keysersoze Guru
29. maj 2016 - 11:26 #30
Jeg er fuldstændig enig i at point og hele kommentar/svar-delen ikke fungerede helt efter hensigten, specielt for nye brugere - men jeg har stadig svært ved at se det fede i dette nye system og sidder også tilbage med en tanke om at det primært er en beslutning for at gøre det let og hurtigt udviklingsmæssigt, for spørgsmålet er om ikke det bare være elendigt design og UX at det gamle ikke fungere mere end at det være selve tankegangen, der fejlede, for tankegangen fungerede jo fint dengang både jeg og E var ung og desillusioneret.

Medmindre det er midlertidigt, hvad er så idéen i at overføre alt indhold til et andet domain - kun at booste indholdsmængden for cw?

Jeg er glad for at der endelig er sket noget designmæssigt og ser endnu mere frem til at det også virker på mobil (det gjorde første login rent teknisk i hvert fald ikke da man bare landede på en eller anden cw-side uden mulighed for at komme videre...), men jeg er ikke glad for alle valg og tiltag og kan bare håbe, at E ikke ødelægges på samme måde som man formåede med comon i sin tid.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
29. maj 2016 - 14:20 #31
>>  Jeg er fuldstændig enig i at point og hele kommentar/svar-delen ikke fungerede helt efter hensigten, specielt for nye brugere - men jeg har stadig svært ved at se det fede i dette nye system og sidder også tilbage med en tanke om at det primært er en beslutning for at gøre det let og hurtigt udviklingsmæssigt, for spørgsmålet er om ikke det bare være elendigt design og UX at det gamle ikke fungere mere end at det være selve tankegangen, der fejlede, for tankegangen fungerede jo fint dengang både jeg og E var ung og desillusioneret.

Vores vurdering er, at point fungerede fint dengang det var en mindre community og folk i højere grad brugte samme sider (dvs. vendte tilbage). Vi har holdt øje med statistikkerne i flere år og kan se at der er langt mere "hit and run" over brugere i dag.

I det lys var et point-system som baserer sig på en masse uskrevne regler unødigt besværligt. Bare se på hvor meget debat der er når folk markerede det forkerte som svar etc. Det har vi forsøgt at gøre mere enkelt ved at vende tilbage til hvad det handler om: At få hjælp til sine it-problemer.

>> Medmindre det er midlertidigt, hvad er så idéen i at overføre alt indhold til et andet domain - kun at booste indholdsmængden for cw?

Tilbage for mange år siden var vi et amerikansk firma (IDG) med en masse forskellige brands. I forbindelse med at Jobindex købte IDG i Danmark besluttede vi at have ét brand: Computerworld. Derfor er det Computerworld Eksperten.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
29. maj 2016 - 15:14 #32
Jeg kan ikke finde klokken, så jeg kan ikke logge ud

Er der en der vil sende et skærmbillede ?
Avatar billede Slater Ekspert
29. maj 2016 - 15:36 #33
Avatar billede Andershoegh Seniormester
29. maj 2016 - 15:53 #34
# 33

Tak for det. Jeg kikkede efter tal :-)

Findes spørgsmål jeg har deltaget i ikke mere ?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
29. maj 2016 - 16:04 #35
#34: Den kommer. Den nåede bare ikke lanceringen lørdag.
Avatar billede keysersoze Guru
29. maj 2016 - 16:13 #36
Er vi nu tilbage til igen at modtage mails for hver eneste kommentar?
Avatar billede Dan Nim Seniormester
29. maj 2016 - 20:46 #37
Listen over spørgsmål en bruger har deltaget i, er nu tilbage. Linket finder du via en bruger's profil :o)

#36 Ja det gør man. Der kommer mulighed for at tweake lidt på mail-notifikations indstillingerne inden alt for længe.
Avatar billede Slater Ekspert
29. maj 2016 - 22:09 #38
Jeg må sige, jeg var positivt indstillet over for det nye system, selvom det naturligvis havde og stadig har sine børnesygdomme - men stor ros til Dan og Lars for at lytte til brugerne og lave de fleste af ændringerne i rekordfart.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. maj 2016 - 21:17 #39
I indlæg #7 har jeg anført et problem med manglende baglæns-skråstreger.

Er det noget, der bliver kigget på?
Avatar billede Dan Nim Seniormester
30. maj 2016 - 22:13 #40
#39 Beklager - den var glippet i farten. Du har ret, det var en fejl. Er fixet nu.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. maj 2016 - 22:21 #41
#40 Super nice ;)
Avatar billede Dan Nim Seniormester
31. maj 2016 - 11:30 #42
Det er nu muligt at se alle niveauer, og hvor langt brugeren er. Peg på et niveau med musen og se...
Avatar billede Slater Ekspert
31. maj 2016 - 12:45 #43
Meget lille ting, men burde den højeste rang, "Expert" ikke være stavet med det danske "ks", især når nu siden hedder Eksperten og ikke The Expert?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
31. maj 2016 - 15:06 #44
#43: God pointe, den havde vi misset da vi startede ud med engelske titler men endte med danske. Det skulle være rettet nu.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
01. juni 2016 - 01:02 #45
Fremragende at I har det fjernet det gamle og, efter min mening. håbløse pointsystem.

Ikke mærkeligt at nye brugere, lagde et svar , når de skulle svare :-)
Avatar billede htx98i17 Professor
01. juni 2016 - 10:07 #46
lars_computerworld -> Jeg kunne godt tænke mig at I prioriterede indstillinger for udsendelse af mails.

Flot arbejde ellers, jeg tror det bliver godt. Eller det ER godt.
Avatar billede Dan Nim Seniormester
01. juni 2016 - 10:16 #47
#46 Må vi høre dit input til, hvordan du foretrak det fungerede? Uden at vi lover, at det bliver sådan.
Avatar billede Slater Ekspert
01. juni 2016 - 10:29 #48
#47: Emneskift, beklager, men er det egentlig med god grund, at muligheden for at indtaste sin private webside i sin profil er fjernet? Jeg syntes det var lidt hyggeligt og gav lidt mere personligt præg før, at man kunne se folks private ting og nogle gange læse lidt om dem der.

Og - personligt er jeg ligeglad, da jeg har fast arbejde, men man kunne måske forestille sig, at nogle af dem, der også arbejder som freelance, ville se eksponeringen af deres side som en ekstra belønning for at deltage her, og dermed et incitament til at gøre det.

Jeg går ud fra, I har gjort det med vilje, jeg var bare lidt nysgerrig.
Avatar billede htx98i17 Professor
01. juni 2016 - 10:31 #49
Ja bestemt

Jeg forestiller mig følgende muligheder:

At man markerer i hvilken grad man ønsker emailnotifikationer i spørgsmål:
- Slet ingen (kun klokken på siden)
- Kun 1 email pr spørgsmål ved første nye indlæg siden sidste besøg
- Email hver gang der er nyt indlæg i et spørgsmål.
- Email ved markering af svar og synes godt om.

Derudover ekstra knap-mulighed under hver enkelt spørgsmål for at overrule indstillinger og få tilsendt emailnotifikation ved det konkrete spørgsmål. Det kunne være sådan en "pil ned"-tilvalg ved "Følg dette spørgsmål" hvor dette er muligt.

Håber det giver mening
Avatar billede htx98i17 Professor
01. juni 2016 - 12:13 #50
CW: Kan i fortælle hvordan man laver en BB-code der omrammer kode med et layer af en slags med anden baggrund?
Avatar billede Slater Ekspert
01. juni 2016 - 12:50 #51
#50: Umiddelbart tror jeg ikke det er lavet. Det plejede at være "div", men den har ingen styling længere:

div

Du kan dog stadig lave monospace til kode ved at bruge "pre":

public int test() {}

Måske har de bare glemt at style div. Men jeg ser stadig frem til at der kommer en bedre løsning, ikke baseret på BBCode.
Avatar billede Slater Ekspert
01. juni 2016 - 12:51 #52
Nå, div har styling. Så er det kun i preview-vinduet at den ikke har.

Det er nok en forglemmelse, men det virker alligevel.

Skal lige se om man kan kombinere pre og div:

test kode
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
01. juni 2016 - 13:26 #53
>Skal lige se om man kan kombinere pre og div:
det kan du desværre ikke mere :(

her er en langt tekst i en (div)(pre) ....code..... (pre)(div) , hvor jeg i det gamle ville få en scrool bar i bunden, forårsaget af pre men nu bliver den tvangt opbrudt, så det kun er en div der har effekt

jeg bruger især div pre til code, for at få den formateret pænere

det omtalte jeg også i #4
citat
hvor kommer jeg til at savne at kunne bruge pre taget ifm. blå boxe ( nu grå ),
/citat

code taget er også fjernet, men det var også buggy på den gamle E
så mangler vi at teste color
rød text var det ikke sådan det så ud, brugte den ikke så tit, og slog den altid op i guiden når jeg skulle bruge den

link virker stadig, har jeg set

(url=http://http://www.computerworld.dk/eksperten)Link(/url) , det skal selvføgelig være firkant parantesser
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
01. juni 2016 - 13:29 #54
OK så color virker stadig
(color=#FF0000)rød text(/color)
skal være med firkant parantesser
Avatar billede Dan Nim Seniormester
01. juni 2016 - 13:31 #55
#53 - Se #14
Avatar billede arne_v Ekspert
02. juni 2016 - 22:33 #56
#1 & 8

Fint nok med det lille badge til de gamle 100K+ brugere.

Men hvorfor ikke et til de gamle 1M+ brugere.

:-) :-) :-)
Avatar billede htx98i17 Professor
02. juni 2016 - 22:40 #57
Ja, en hjerne i guldfarve måske. Det har du fortjent.
Avatar billede wickedd Juniormester
03. juni 2016 - 02:59 #58
Jeg er fra 2003, åbenbart er jeg nybegynder nu haha
Avatar billede keysersoze Guru
05. juni 2016 - 13:29 #59
Det virker for mig som om at folk heller ikke nu kan finde ud af hvad de skal markere som løsning så måske det flow kunne gennemtænkes lidt mere.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. juni 2016 - 18:16 #60
#59

Ja. Samme problem som foer bare i en svagt aendret udgave.

Eksempel:

http://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1011081

Afskaffe point goer naturligvis at spoerger ikke selv kan tage point, men det forhindrer ikke spoerger i at accptere sit eget svar.
Avatar billede Slater Ekspert
05. juni 2016 - 18:43 #61
#60: Ja, jeg var også ude for en, og det er tydeligt folk ikke gør det for at være egoistiske eller noget i den stil, det er bare ikke tydeligt nok.

Jeg tænker umiddelbart, at man slet ikke burde kunne acceptere sig selv som svar.

Problemet er naturligvis, når man skal lukke et spørgsmål, som ingen har svaret rigtigt på - eller de tilfælde hvor spørgeren selv finder svaret. Men det kunne være en helt separat knap et helt andet sted, hvor man blev tydeligt gjort opmærksom på, at denne knap lukker spørgmålet uden at tilkendegive nogle af svarene der er kommet.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
05. juni 2016 - 19:52 #62
Vi har lavet det sådan at markerer man sin egen kommentar som en løsning får man meget få point til sin level.

Men med det sagt, så tror jeg vi i den kommende uge lige skal se på en advarsel som popper op når man markerer sin egen kommentar som en løsning - det skyldes jo i 99% af alle tilfældene at man ikke lige stopper op og tænker. Der ville en "Hey - du er ved at ..." nok fange de fleste.
Avatar billede Slater Ekspert
05. juni 2016 - 20:04 #63
#62: Min personlige erfaring er, at meget få mennesker læser den slags advarsler. Højst skimmer de dem, uden egentlig at fange hvad der står, og mange trykker bare OK med det samme. Derfor det ofte er bedst at lave to helt forskellige knapper.

Men forsøg endelig på den måde, og se om det har en effekt.
Avatar billede Søren Højby Praktikant
05. juni 2016 - 23:04 #64
til de folk som syntes siden er smal, man kan hente et plugin som lader en rediger i stylesheet og husker det til næste gang du kommer på siden.. det hedder stylish..
Super nemt og man kan "hente" mange "tema'er" til f.eks. facebook og twitter og andre sider..
evt kig på det hvis det ikke er noget Computerworld vil løse..

men tillykke med relanceringen..
Avatar billede Jessen Seniormester
09. august 2016 - 10:07 #65
test af bb