Avatar billede lurup Ekspert
03. juni 2016 - 14:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Logitech trådløs tastatur

Jeg har en trådløs tastatur fra Logitech K400r

Jeg vil gerne købe 3 ekstra usb modtager til tastaturet.

Hvor og hvilke skal jeg købe ??
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
03. juni 2016 - 15:23 #1
Umiddelbart hænger dongle og tastatur sammen, specielt når det ikke er Bluetooth.

Nogle Logitech-tastaturer kan du parres med nye dongler, men jeg mener at det er 1:1 (altså at tastaturet kun kan være parret med en dongle af gangen).

Men måske kan du købe dongler hos Logitech, de har en del smådele til deres ting de sælger.

Men er som sagt ikke sikker på at du kan det.

Med et K810 kan du til gengæld: http://www.logitech.com/en-us/product/bluetooth-illuminated-keyboard-k810

Sådan en har jeg dehjemme og det er tilsluttet min Xbox One, min NUC pc og mit Apple TV - og jeg kan skifte imellem maskinerne med et enkelt tryk på tastaturet. Det er ret smart.
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2016 - 21:40 #2
Logitech Setpoint kan understøtte mere end 1 unit. Jeg har den til tastatur plus mus.
Men jeg mener at huske, at de understøtter 3-4.enheder.
Prøv at åbne den og gå ind under stjernen, unifyring og følg anvisningen, så kan du prøve dig frem til, hvor mange enheder der kan tilsluttes.
Nu skriver du jo ikke om det er til den samme computer, men hvis det er, er det måske et spørgsmål om signal "forvirring"?
Og husk, at Setpoint kan hentes til windows XP, Vista, 7, 8 og 10.