Avatar billede bvirk Guru
12. august 2016 - 19:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

preview

Hvad skal man med en preview der ikke viser et preview?
Bibeholdelse af indrykning af kodelinier er vigtig for læsbarhed og forståelse.
Det er vist meget almindeligt at bruge klippebordet, når man fylder textarea på ekspertens spørgsmål/svar sider. Hvad mange indlæg også viser, er indrykning ofte gået tabt - sikket noget med spaces kontra tab.
På det gamle eksperten var der et egentligt preview - det brugte jeg _altid_, ikke kun for at fange ikke helt helstøbte sætninger men også for at sikre mig layoutet.
Hvis et preview ikke er et preview, er der ingen grund til at bruge det og ingen grund til at knapper/vinduer ligger og fylder op.
Avatar billede arne_v Ekspert
12. august 2016 - 19:36 #1
Jeg er ikke sikker paa et det er et specifikt preview problem. Men der er et problem.

Naar man opretter uden preview, saa ser det ogsaa lidt funky ud uden korrekt indrykning. Men efter en refresh, saa er indrykning pludseligt OK.
Avatar billede bvirk Guru
05. marts 2018 - 21:48 #2
Efter 1,5 år kommer der nok ikke flere svar - så refresh af indrykning er trods alt lidt hurtige end min "marker som læsning"