Avatar billede airplay Praktikant
01. september 2016 - 11:49 Der er 2 kommentarer

Dygtig udvikler med en iværksætter i maven

Vi har udviklet et unikt koncept og teknologi for udvikling og kommercialisering af produktsøgemaskiner, som vi med succes har ?solgt ind? til en række større webmedier.
Vi har etableret samarbejde med førende cykelmagasin, hvor vi er i fuld gang med at udvikle en cykelsøgemaskine (version 1.0/Beta lanceres september).
Et andet projekt inden for rejser har vakt stor interesse hos et af Danmarks største mediehuse. Og hertil er der igangværende seriøse sonderinger med potentielle partnere inden for produktområder som hvidevarer og hardware.

Fællesnævneren for alle projekter er at de bygger på samme grundlæggende koncept og forretningsmodel, samt ikke mindst generisk model/struktur for database og dataindhentning, hvorfor der er klare synergier i udvikling og drift.

Vi har
- Egenudviklet system til hentning af data (web scraper): http://netscavator.com/. Udviklet i C++, robotter skrives i PHP.
- Generisk backend system til lagring og søgning i produktdata. Systemet er lavet i PHP og bruger ElasticSearch som primær database.

Vi mangler en dygtig udvikler
Vi er rimeligt sikre på at vi har fat i noget stort, og vi vil derfor gerne smede mens jernet er varmt. Det grundlæggende backend-system er udviklet, og vi ønsker nu at skalere produktionen af produktsøgemaskiner, men mangler udviklings-ressourcer til
- Frontend udvikling hhv. demo-versioner og videreudvikling cykelsøgemaskine
- Deltage i videreudvikling af backend systemer i f.h.t. collapse/matching data, interface til styring/overvågning scripts til dataindhentning fra eksterne websites.

Du kan tilbyde
- Gode kompetencer og erfaring med PHP og JavaScript
- Kendskab/interesse for Elasticsearch database (en fordel, men ikke et must)
- Gnst. 10 timers arbejde pr. uge (du bestemmer placering af arbejdstiden)
- Engageret og vedholdende indsats også i perioder hvor der er langt til mål
- Tæt dialog med os og tidlig tilbagemelding ved problemer

Vi kan tilbyde
- Medejerskab af spændende projekt med meget stort potentiale
- Faglig udvikling i samarbejdet med vores dygtige udviklingsteam
- Fleksibel arbejdsform hvor arbejdstid indpasses i din kalender
- Mulig ansættelse når virksomhed er etableret med det basale kapitalgrundlag

Interesseret?
Kontakt Ulrik Hermansen, tlf. 22669980, uh@airplaymusic.dk
for nærmere information og uforpligtende dialog om der er basis for et samarbejde.
Avatar billede Cooper Webdesign Juniormester
22. september 2016 - 15:26 #1
Hejsa,

Vi kan sagtens hjælpe med dine problemer :) kontakt os gerne via https://www.cooper.dk/kontakt

Siden 2001 har vi arbejdet med PHP, MySQL/MSSQL, HTML, CSS, JavaScript, SEO, GIT/SVN, GitHub, JIRA, Drupal 5,6,7 og 8 og har arbejdet både med backend og/eller frontend-udvikling.

Inden for det sidste års tid har vi afsluttet 2 store projekter for hhv. TV ØST (Se case her: https://www.cooper.dk/cases/tveast) og Region Sjælland (Se case her: https://www.cooper.dk/cases/helbredsprofilen). Begge løsninger er lavet i Drupal 7. Betaling foregår pr. time eller for komplet projekt.

Vi har mulighed for at arbejde ca. 25 timer om ugen, freelance, offsite/remote, betaling pr. time.

Mvh. Cooper Webdesign
Avatar billede wesso Juniormester
05. oktober 2016 - 11:45 #2
Jeg kan hjælpe, hvis ikke du har fundet en endnu ..

Min profil
https://dk.linkedin.com/in/wessammaarouf