Avatar billede SD-Racing Novice
21. september 2016 - 13:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg kalde det data.

Hej.
Jeg har en hjemmeside som er : www.sd-racing.dk
Mange har spurgt hvad SD står for, og da jeg købte domænenavnet, stod det for scooter dele.
Da jeg skal have et nyt logo, og da jeg ikke synes at scooter dele lyder godt, havde jeg tænkt mig at kalde det for scooter data i stedet for.
Men jeg er i tvivl om man kan kalde det, det.
Min hjemmeside handler om scooter informationer / guider.
Mit spørgsmål er om jeg overhovedet kan kalde det for scooter data.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. september 2016 - 13:29 #1
Selvfølgelig kan du kalde det data - det er jo informationer, der er samlet sammen. Det er data.

Men det lyder mere som om du ikke er så vild med navnet selv... - det fulde navn lyder da også lidt spøjst (Hvad skal "Racing" med for i "Scooter Data").

Du kunne også gå i en helt anden retning, og finde på en helt anden forkortelse:

Speed Deamon Racing... - el. lign.
Avatar billede SD-Racing Novice
21. september 2016 - 13:41 #2
Tak Ole.
Jeg var nemlig i tvivl.
Jeg har tænkt meget på hvad jeg ellers kan kalde det.
Og jeg er enig i at det startet lidt plat.
Sætningen speed deamon racing tager jeg med i min overvejelser. Det lyder helt klart bedre.
Er der andre som har et forslag til et nyt navn ?
Avatar billede Nina Forsker
21. september 2016 - 14:24 #3
Scooter-Danmark.dk?
Special-Danish-Racing.dk
Speed-Danger-Racing.dk
Solid-Danish-Racing.dk

Det bare nogle forslag.
Held og lykke med din hjemmeside.
Mvh. Nina :)
Avatar billede SD-Racing Novice
22. september 2016 - 20:17 #4
Tak for hjælpen :)