Avatar billede StuderendeP Juniormester
14. december 2016 - 20:09 Der er 3 kommentarer

VBA xldown/xlup/xlright

Hej, er der nogen der kan fortælle mig om xldown? Altså starter koden med at tage den sidste kode og arbejde sig op af?
Og hvad med ved xlup og xlright`?
Avatar billede Dan Elgaard Ekspert
14. december 2016 - 20:18 #1
Burde du ikke begynde, at lukke nogle af dine andre spørgsmål, og få tildelt point, når nu de spørgsmål er besvaret, inden du forsætter?
Avatar billede StuderendeP Juniormester
14. december 2016 - 20:24 #2
Hvordan tildeler man point?
Avatar billede supertekst Ekspert
15. december 2016 - 10:30 #3
Du skal blot accepterer svaret som en løsning (hvordan ved jeg ikke - har aldring haft brug for det)
Point brugte vi i den gl. Eksperten