Avatar billede mfynbo Juniormester
20. december 2016 - 12:23 Der er 2 kommentarer

MDX period over period OLAP cube kode - virker ikke..

Hej Eksperter, har følgende MDX kode, som blot skal vise mig "Sales" på de dimensioner, som jeg vælger i pivot udtræk. Nogen der kan se, hvad der er galt?

Ps. syntax ok, når jeg tester den..der kommer bare ingen tal frem.

Pft. Morten

----------------------------------------------------------------------------------
([Date].[Calendar].CurrentMember, [Measures].[Sales])
-
(ParallelPeriod(
[Date].[Calendar].CurrentMember.Level,
1,
[Date].[Calendar].CurrentMember
),
[Measures].[Sales])
Avatar billede mfynbo Juniormester
20. december 2016 - 13:57 #1
Kan tilføje, at jeg har følgende hiearkie i tidsdimensionen.

Date.YMD
Year
Month
Date

Vil jo gerne blot have at jeg vælger et tidspunkt i 2016 på dagen, hvor jeg så får det samme for 2015
Avatar billede mfynbo Juniormester
20. december 2016 - 14:27 #2
Har følgende inde nu... date er det laveste niveau i tidshiearkiet.
Problemet er dog, at jeg får de samme tal i begge kolonner!! så 2015 er lig 2016 og det skal den ikke være. har virkelig brug for expert assistance.
tak

([Date].[date].CurrentMember, [Measures].[Sales])
-
(ParallelPeriod(
[Date].[date].CurrentMember.Level,
1,
[Date].[date].CurrentMember
),
[Measures].[Sales])