Avatar billede tras Juniormester
10. februar 2017 - 11:26 Der er 3 kommentarer

SQL 2016 installeret features er grå og kan ikke afinstalleres

SQL 2016 installeret features er grå og kan ikke afinstalleres. Hvad gør jeg hvis jeg vil havde SSIS afinstalleret så jeg kan installere det igen!
Avatar billede ptj_11 Forsker
10. februar 2017 - 16:31 #1
Enten forsøg dig med "Revo Uninstaller", eller installer samme version oveni igen, så burde du kunne få løst dit problem.
/ptj_11
Avatar billede tras Juniormester
14. marts 2017 - 10:23 #2
Virker ikke -.-
Avatar billede ptj_11 Forsker
14. marts 2017 - 12:04 #3
Kan du uddybe det lidt mere? Får du nogen fejlmeldinger, bliver installationen gennemført, eller er det revouninstaller der ikke kan afinstallere?
/ptj_11