Avatar billede urboklaus Novice
20. maj 2017 - 20:30 Der er 2 kommentarer

Ingen forbindelse til mypassport

Hej
Jeg kan desværre ikke få forbindelse til mypassport til min ipad, jeg har haft forbindelsen åben idag, hvor der var forbindelse.
Jeg kan finde mypassport i under wifi og den står som ok, så den må sende, men når jeg går ind i mycloud fortæller den mig at jeg ikke har forbindelse men at mine lokale dokumenter er der. Jeg kunne dog se min aktivitetsprofil hvor jeg havde forbindelse nogle timer tidligere
Jeg har prøvet at fjerne og installere igen, tændt og slukket mypassport.
Jeg er på rundrejse i Europa og bruger den som backup så det er mega kritisk
Tak
Avatar billede claes57 Ekspert
21. maj 2017 - 14:48 #1
wifi eller datakort? Du kan være løbet ud for data...
Avatar billede urboklaus Novice
21. maj 2017 - 15:51 #2
Jeg var på wifi da det skete, og jeg har data tilbage endnu
Jeg havde downloadet noget kort som det sidste og lageret dem på passport, nogle timer efter kunne jeg ikke få kontakt