15. september 2017 - 12:54
#3
Synes, den ser ganske proff og fornuftig ud. Men måske kunne man give et lidt mere "inviterende" indtryk. Det proffe kan også virke en smule glat.
Fx rart, som CRKrogh siger, at der er nogle priser, man kan forholde sig til. Men måske også rart, hvis man signalerede, at man er "til at tale med om prisen" på samme side.
Det "inviterende" kunne også være noget med, at signalere, at man gerne må ringe og stille dumme spørgsmål. Nogle kunne være usikre på, om det faktisk er en alge-ekspert, de har brug for. Så kunne det også være rart at vide, at I synes, det er ok, man bare ringer og forhører sig lidt.
I antyder det faktisk mange steder, men I kunne overveje at flytte lidt rundt på tekststykkerne. Fx så det "inviterende" træder tydeligere frem på forsiden, hvor I jo faktisk skriver noget om tilbud. Jeg ville rykke det med tilbuddet op, hvor jeres historie står nu og så smide Kvalitet, stabilitet og tillid ned på dens plads - og rykke Historien til højre i stedet.
Det er fint at skrive tekster som den med Kvalitet, stabilitet og tillid, men det bliver også hurtigt noget lirum-larum, som egentlig har modsat effekt af hensigten - det smider folk af, fordi det ikke er tekst med egentligt brugbar indhold.
En del af teksterne har samme præg, det er muligt I kunne stramme lidt op på det, ved at skrive dem igennem, så de blev lidt mere ligefremme.Men det er en svær balance at ramme den rigtige tone.
Billedsiden er meget stringent. Nogle flere eksempler på opgaver, der er løst - eller et par fotos af jeres biler eller medarbejdere, der ser hyggelige ud, kunne også være dét, der fik en til at føle sig inviteret indenfor.