Algemanden Praktikant
14. september 2017 - 00:46 Der er 3 kommentarer

Hvad synes i. Ville i handle på denne side

Har brugt de sidste to weekender på at få banket denne side op. Kunne godt tænke mig høre jeres mening om den. Både ris og ros. Finder i den troværdig og ville i bestille fliserens på den hvis det var aktuelt for jer. Min hjemmeside hedder www.ingen-alger.dk
stjans Seniormester
14. september 2017 - 09:20 #1
Muligvis :-).
Et godt råd er dog lige at tjekke for stavefejl (en del) og kommafejl også. Det giver et lidt uprofessionelt billede for mig at opleve elementære fejl på en sådan side.
CRKrogh Ekspert
14. september 2017 - 20:40 #2
Umiddelbart anerkendelse for en åben prispolitik. Sammenlignede lige med Alge-Stop hvor der er umuligt at finde noget brugbart at sammenligne med.
Det tæller bestemt til din fordel!
jalved Ekspert
15. september 2017 - 12:54 #3
Synes, den ser ganske proff og fornuftig ud. Men måske kunne man give et lidt mere "inviterende" indtryk. Det proffe kan også virke en smule glat.

Fx rart, som CRKrogh siger, at der er nogle priser, man kan forholde sig til. Men måske også rart, hvis man signalerede, at man er "til at tale med om prisen" på samme side.

Det  "inviterende" kunne også være noget med, at signalere, at man gerne må ringe og stille dumme spørgsmål. Nogle kunne være usikre på, om det faktisk er en alge-ekspert, de har brug for. Så kunne det også være rart at vide, at I synes, det er ok, man bare ringer og forhører sig lidt.

I antyder det faktisk mange steder, men I kunne overveje at flytte lidt rundt på tekststykkerne. Fx så det "inviterende" træder tydeligere frem på forsiden, hvor I jo faktisk skriver noget om tilbud. Jeg ville rykke det med tilbuddet op, hvor jeres historie står nu og så smide Kvalitet, stabilitet og tillid ned på dens plads - og rykke Historien til højre i stedet.

Det er fint at skrive tekster som den med Kvalitet, stabilitet og tillid, men det bliver også hurtigt noget lirum-larum, som egentlig har modsat effekt af hensigten - det smider folk af, fordi det ikke er tekst med egentligt brugbar indhold.

En del af teksterne har samme præg, det er muligt I kunne stramme lidt op på det, ved at skrive dem igennem, så de blev lidt mere ligefremme.Men det er en svær balance at ramme den rigtige tone.

Billedsiden er meget stringent. Nogle flere eksempler på opgaver, der er løst - eller et par fotos af jeres biler eller medarbejdere, der ser hyggelige ud, kunne også være dét, der fik en til at føle sig inviteret indenfor.
Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links

Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester





Computerworld
Så nemt er det at fuppe sig til 80.000 kroner: Her er læren af den seneste MobilePay-svindel
ComputerViews:En tidligere chefredaktør på Computerworld blev for nylig svindlet for 80.000 kroner via MobilePay. Men det betyder ikke, at systemet er usikkert.
CIO
Dansk it-afdeling med 140 ansatte vil væk fra 'brændende platform'
Landbrugsstyrelsens it-afdeling, der nærmer sig 140 medarbejdere, har en klar mission: “Jeg håber, at vi hurtigst muligt er ude af den brændende platform, hvor it er den begrænsende faktor,” lyder det fra underdirektør.
Comon
Ugens tip: Find ud af hvem der ringer til dig med Facebook og MobilePay
Hvis du bliver ringet op af et nummer, du ikke kender, kan du lynhurtigt bruge en af to smarte tricks til at finde ud af, hvem de er - også selv om nummeret er beskyttet
Job & Karriere
Dansk it-virksomhed indførte fire-dages arbejdsuge: I dag er sygefraværet rekord-lavt og direktøren har tabt sig 13 kilo
Interview: Great Place To Work kategori-vinderen IIH Nordic har indført en fire-dages arbejdsuge og taget et opgør med forstyrrende storrums-kontorer og en frustrerende mailkultur. I dag er medarbejderne gladere end nogensinde før.
White paper
Sådan anvender du Microsofts Assessment og Planning Toolkit i dit it-miljø
Dette whitepaper gennemgår hvordan du anvender du Microsofts Assessment og Planning Toolkit i dit it-miljø og kommer med specifikke råd og konkret vejledning til anvendelsen.