Avatar billede mjansen Seniormester
19. oktober 2017 - 14:04 Der er 3 kommentarer

async funktion med loop og med forsinkelse

Hej

Jeg har følgende kode som hver 500ms loader, indtil værdien 100.

function sleep(ms) {
    return new Promise(resolve => setTimeout(resolve(), ms));
    }

async function Load_Antal_Opslag() {
    var while_Flag = 0;
    while(Antal < 100) {
        if(while_Flag == 1)
            await sleep(500);
        while_Flag = 1;
        $("#Antal_Opslag").load("xxx");
        Antal = document.getElementById("Antal_Opslag").innerHTML;
        } // while(Antal < 100)
    } // async function Load_Antal_Opslag()

Load_Antal_Opslag();

Det virker i firefox og chrome, men ikke i ie, Nogen der kan hjælpe mig til hvordan det kommer til at virker i ie?

Er det bare fordi ie ikke kan køre async function? (hvad kan man så?)
Avatar billede Slater Ekspert
19. oktober 2017 - 15:05 #1
Promises er en ret ny Javascript-feature, og overhovedet ikke understøttet i IE.

Du kan dog sagtens skrive det om til bare at bruge "gammeldags" callbacks.
Avatar billede mjansen Seniormester
19. oktober 2017 - 16:23 #2
Kan du hjælpe mig med det?
Avatar billede keysersoze Guru
19. oktober 2017 - 22:50 #3
Eller find en promise polyfill.