Avatar billede Jan Stabel Praktikant
19. december 2017 - 15:16 Der er 7 kommentarer

Opdatering af styresystem

Jeg har sat min Macbook Pro til at opdatere, ved genstart taster jeg min adgangskode, her efter bliver skærmen hvid og i midten viser den et forbudt tegn. Der er ingen tekst kun en grå rund cirkel med skrå streg.

Har prøvet at genstarte med cmd + R og genindstallere macIOs uden held.
Der kommer Meddelelse op, at den ikke kan aktiveres
Avatar billede sd8220 Seniormester
19. december 2017 - 15:37 #1
Meddelelsen om manglende aktivering, står der ikke noget mere i den? Hvad er det, der ikke kan aktiveres?

Indkørsel forbudt-skiltet betyder, at der ikke kan findes en disk med et bootbart system.

Det KAN være, at installationen har fejlet - det kan også være, at kablet til din disk er gået i ude, eller at disken fejler.

Uden flere informationer er det svært at hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2017 - 15:37 #2
prøv over nette
Avatar billede Jan Stabel Praktikant
19. december 2017 - 16:04 #3
Da indkørsel forbudt kommer frem lukker jeg helt ned for mac’en
Går ind i macOS hjælpeprogrammer
Geninstaller macOS OG fortsæt
Billede install macOS High Sierra kommer frem
Trykker fortsæt
Meddelse Gendannelsesserveren kunne ikke kontaktes dukker op
Avatar billede INK Ekspert
19. december 2017 - 19:16 #4
Oplys venligst hvilken model og årgang MacBook Pro.
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2017 - 20:46 #5
https://support.apple.com/downloads/DMG

lav en usb og boot op fra :-)
Avatar billede Andershoegh Seniormester
22. december 2017 - 05:27 #6
Hvis du ikke får et svar her, er dette Fora måske en mulighed:

http://www.macnyt.dk/forum/
Avatar billede Karl Peter Olsen Praktikant
27. februar 2018 - 18:27 #7
Har samme problem

Macbook Pro mid 2012

Harddisken er lige sat på

what to do