Avatar billede kaffekanden Mester
07. januar 2018 - 16:40 Der er 1 kommentar

Hjælp til Parallels Desktop

Hej derude
jeg har installert Parallels Desktop med Windows 10  på min Mac
og har installert et spil jeg gerne vil spille på Windows 10 men da jeg går ind i spillet siger den at jeg skal installere NET Framework software hvilket jeg prøver og installere men den siger at det allerede er installert så kan ikke installere det og kan ikke spille hvad gør jeg?
håber der er nogle der kan hjælpe
på forhånd tak
PS jeg har prøvet og Boot campet den før  men ville gerne lige prøve Parallels Desktop
Avatar billede CRKrogh Ekspert
07. januar 2018 - 17:15 #1