Avatar billede mikkel251 Seniormester
04. februar 2018 - 05:55 Der er 13 kommentarer

Hvor finder jeg Bitcoins hjemmesider

Hvor finder jeg hjemmesider jeg kan stole på som har med med bitcoins At gøre.
Jeg er ved at undersøge hvad bitcoins er og hvordan man kan bruge dem, så jeg mangler nogen danske og udenlandske hjemmesider hvor man kan lære mere om bitcoins.
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2018 - 07:33 #1
den originale side
https://www.bitcoin.org

hold dig væk fra danske sider, det er noget amatørlort, og de tager overpriser.

bitcoin er en valuta for folk som ingen penge har, som hermed kan skabe sig en privatøkonomi, ved at generere overførsler (der tages gebyr af dem), og spekulation - hvor udsvingene er meget store.

hold dig til de 10 største børser. og behold dine bitcoin i din egen pengepung, af hensyn til gentagne hackerangreb, hvor en børs mister alt. det sker igen og igen.

oversigt over børser
https://www.bestbitcoinexchange.io

hold dig væk fra det som hedder CFD (bitcoin)!!!!!!!!
læs om CFD - https://www.cityindex.co.uk/cfd-trading/what-is-cfd-trading/

jeg advarer!!! læs hvad du køber!!!!    køb IKKE CFD BITCOIN!!!!
risikoen er ekstremt høj, og næsten alle mister deres penge.

hold dig til regulære ægte bitcoins.

i forummet på bitcoin com står alt om wallet (pengepung du opbevarer dem i), samt miner software. (du kan ikke mine coins, du har slet ikke cpu kræfter til det)

der er andre coins du kan mine med et grafikkort, lite coin, etherium
du samarbejder med andre computere, og der udbetales "shares" hver gang i sammen har udregnet en coin.
dette hedder en mining pool.

læs alt på bitcoin.com
Avatar billede Uvanga Ekspert
04. februar 2018 - 10:55 #2
Jeg har gode erfaringer med www.coinify.com, som er bebeliggende i DK(Herlev)
For at handle skal du oprettes som kunde, det tager ca. 15 til 30 minutter. Du skal oploade ID, den side i pas med billede. Oprette en wallet kan du gøre på samme side.
Når du er oprette som kunde, kan du købe Bitcoin enten ved at lave en bankoverførsel, eller betale med VISA-Dankort / Mastercard. Alt efter hvor travlt de har, og hvilken betalingsform du benytter, kan der gå op til et par dage før du har dine Bitcoin.
Bonusinfo: Dagbladet BØRSEN har skrevet en artikel om Bitcoin, og i den forbindelse lavet en handel med coinify. De beskriver handel som meget regulær og enkel.
Men-men-men
Jeg er enig med #1, at du skal søge mere info om emnet, og ikke investere mere end du har råd til at miste. CFD skal du holde dig langt fra, det er for Daytradere der følger markedet sekund for sekund.
Avatar billede mikkel251 Seniormester
04. februar 2018 - 16:00 #3
tak til jer begge to jeg var godt klar over at man skal passe på hvad angår bitcoins. Men som du siger Uvanga så føler jeg mig ikke tryk ved at andre jeg ikke kender skal have mit pas.
Avatar billede jernknægten Juniormester
18. april 2018 - 10:37 #5
#1 Jeg er ikke helt med på hvad du leder efter? Et sted at købe dem? Det kan du gøre på coinbase. - meeen jeg tror du skal bruge lidt tid at sætte dig ind i hvad crypto valuta er. - Man går jo heller ikke bare sådan ud og investere i aktier uden at undersøge mulighederne.

#4 Ja de er stadig oppe over 100% over sidste sommer, om man kan lide valuta eller ej kan man jo godt fortælle hele historien.
Avatar billede Nikolaj33 Juniormester
19. maj 2018 - 11:19 #6
Hej Mikkel251

https://krypto365.dk/ er bestemt også et besøg værd! Det er på dansk og bliver opdateret dagligt med nyheder og kurser.
Avatar billede ThomasPEW Praktikant
05. november 2018 - 20:35 #7
Du kan kigge her:

https://www.countthecoins.com/marketcap

Du kan chekke cryptocurrency priser og hele markedet, conventere imellem forskellige valuter sætte cryptocurrency alarmer, se historisk data, videoer, billeder og meget mere!

Held og lykke med cryptos :)
Avatar billede AdoptBitcoin Praktikant
15. januar 2019 - 19:56 #8
Hvis det er info du søger, kan du også prøve at tage et kig på hjemmesiden https://kryptovalutaer.dk/ - her kan du blandt andet se, hvor man kan bruge kryptovalutaer som betalingsmiddel i Danmark.

Pøj pøj med de kryptografiske valutaer :)
Avatar billede Halfdan Seniormester
12. september 2019 - 12:41 #9
Hej Mikkel

Faldt over denne gamle tråd og tænkte jeg ville tilføje denne bitcoin webside:

https://bitcointalk.org/index.php?board=45.0

...som er deres lokale skandinaviske side med bitcoins

Hilsen
Halfdan
Udvikler og lokal SEO specialist
Miklagard
Avatar billede Nikallinone Praktikant
22. januar 2020 - 16:32 #10
Jeg kan se at denne tråd har udviklet sig til at være noget "længerevarende" med nye "opdateringer" løbende.

Jeg interesserer mig for, og investerer en del i, Bitcoin.

Personligt er jeg gladest for https://www.copenhagenbitcoin.dk/
De er danske og tilbyder super service og priser. Ulempen er, at man have sin egen wallet. Det tager tid at sætte op men har også en del fordele, og så synes jeg selv, at det er fedt, at "står for det hele selv" uden nogen platform.

Hvis man ikke vil have besværet med sin egen wallet kan man i stedet bruge https://www.coinbase.com/
Det er en all-in-one service, der er henvender sig mere til tradere. I min optik er det dog bedst at bruge første metode og have sin egen wallet - og kun investere i Bitcoin som langsigtet investering.

Hilsen Niklas (krypto- og bitcoin entusiast + skribent på https://cointrader.dk/ )
Avatar billede Morten Praktikant
04. oktober 2020 - 11:27 #11
Lige en opfølgning til Niklas' kommentar ovenfor (og et par af de tidligere):

Èn nævner, at man skal holde sig fra CFD'er, og det kan man godt sige for nybegyndere. Du får nemlig ikke ægte Bitcoins (eller hvad du nu køber), bare et tal på din konto.

Hvis du f.eks. vil have "rigtige" Bitcoins, du kan sende til venner og familie, så dem fra MyCrypto.dk lavet en guide til køb af Bitcoins på dansk https://mycrypto.dk/bitcoin/. Egentlig er det bare Coinbase, men der kommer et par danske tips og perspektiver.

Copenhagen Bitcoin er også gode, og de har været der i meget lang tid. Gebyrerne er dog lidt høje. Et dansk alternativ kunne være Zappex.
23. januar 2022 - 23:51 #12
The cryptocurrency and trading industry is continually evolving and rising in popularity. It is becoming increasingly impossible to encounter someone who has not heard about cryptocurrencies. Here, like many others, I began to study a wide range of facts and concepts. But, to my dismay, I came across a plethora of various queries. What, for example, is https://goodcrypto.app/how-to-configure-kucoin-api-keys-and-add-them/ kucoin api? That's when I discovered an intriguing article. I answered all of my inquiries there.
Avatar billede James Praktikant
13. maj 2022 - 10:15 #13
Der findes ret mange sider som omhandler kryptovaluta - og generelt nyheder omkring markedet. Jeg plejer at tjekke https://cryptok.dk/ - her finder jeg som regel live kurserne på kryptovaluta og læser omkring de større kryptovalutabørser i Danmark