Avatar billede Tine K Novice
06. februar 2018 - 12:57 Der er 4 kommentarer

Kendskab søger en fuldtids Google AdWords/PPC konsulent.

Elsker du Google AdWords, og er du en struktureret og teknisk stærk tal “nørd”, så har vi et job til dig!

Vi søger endnu en Kendskaber til vores kontor i Silkeborg til hurtig tiltrædelse. Du bliver en vigtig del af et digitalt bureau, som oplever positiv vækst og øget interesse for det vi kan, nemlig at hjælpe vores kunder med at nå deres forretningsmæssige mål i Google via forskellige kanaler.

Du kan læse mere om jobbet her: https://kendskab.dk/karriere/google-adwords-konsulent-stilling/
Har du spørgsmål til stillingen kan de rettes til jakob@kendskab.dk
Der er ansøgningsfrist 2 april, 2018

Vi glæder os til at høre fra dig!
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. februar 2018 - 13:02 #1
Det er ikke en arbejdsformidling her, tag kontakt med computerworld hvis i vil have en jobannonce slået op.
Avatar billede Tine K Novice
06. februar 2018 - 13:33 #2
Hej Michael
Nu er den jo opslået i Eksperten> Spørgsmål> Job & opgaver> Faste jobs med vilje.

Andre medlemmer søger og tilbyder faste jobs i denne kategori, så jeg tænker da det er meget relevant?

Bedste hilsener,
Tine
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. februar 2018 - 13:52 #3
Sorry, my bad. Tog for givet at det var et rekrutteringsfirma der ville spare penge på jobannoncer i og med der kom flere på job på en gang.
Avatar billede Tine K Novice
06. februar 2018 - 14:08 #4
@Michael - no problem. Vi vækster bare godt lige nu =).

/Tine