Avatar billede Bratzon Praktikant
21. februar 2018 - 17:21 Der er 4 kommentarer

Outlook

Jeg har 2 mail adresser på min PC som er en firma hjemme PC. Den alternative mail adresse er min private, men jeg kan ikke oprette kontaktpersoner der er tilknyttet min egen mailadresse. Jeg har prøvet at importere en CSV komma sep. fil fra excell, det kunne ikke lade sig gøre da der under min mail ikke var en mappe til kontaktpersoner.
Hvordan gør man, jeg kan ikke rigtig finde løsningen på nettet.
Avatar billede INK Ekspert
21. februar 2018 - 17:42 #1
Oplys venligst Windows udgave, samt hvilken Outlook version.
Er mailkonti IMAP eller POP3?
Hvem er udbyder YouSee, Hotmail eller Gmail eller?
Avatar billede Bratzon Praktikant
21. februar 2018 - 17:50 #2
Jeg har Windows 10, Outlook 365 ProPlus, firma: Exchanges, Privat: pop.
Udbyder på internet er aarslevnet.dk, ellers TDC.
Er det nok oplysninger?
Avatar billede INK Ekspert
21. februar 2018 - 19:21 #3
Har ikke nok kendskab til Outlook 365, men jeg tror, det bliver for komplekst at bruge 2 så vidt forskellige mailkonti i programmet.
Personligt ville jeg holde dem adskilt. Dvs. køre firmamail gennem Exchange og Outlook 365.
Så ville jeg installere en anden mailklient som Thunderbird og køre mine private mails og adresselister i dette program. Er nok også en fordel hvis man en dag skulle blive ansat i et andet firma.
Avatar billede Bratzon Praktikant
21. februar 2018 - 23:55 #4
OK, det tror jeg er en god løsning.