Avatar billede Nikolaj33 Juniormester
02. marts 2018 - 18:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Feedback på hjemmeside

Det sidste års tid har jeg rodet lidt med et par projekter, som indebærer et par forskellige hjemmesider. Lige nu får det meste af min fokus sitet https://www.fauxfur.dk/ hvor jeg sammenligner diverse online forhandlere af fauxfur, pelsjakker og fake pels. Med alt fra priser og udvalg til kundeservice. Min kæreste går rigtig meget ind for dyrevelfærd og derfra kommer ideen egentlig til sitet.

Jeg er bange for at jeg har stiret mig blind på sitet, og vil rigtig gerne høre om nogen af jer har nogle gode forslag til eventuelle ændringer eller optimeringer. Kast endelig en masse konstruktiv kritik afsted til mig! Ser frem til at høre fra jer.
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. marts 2018 - 21:04 #1
Jeg synes umiddelbart siden er fin.
Det som lige springer i mine øjne, er teksten:

Afsnittet:
Stort udvalg af faux fur

Det står sådan her i min browser: https://imgur.com/a/XTEjN

Det synes jeg virker som "underlig" opsætning.
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
03. marts 2018 - 13:01 #2
Siden er flot og nem at bruge

Hvad betyder den lille blå trekant th?
Den bør ialtfald være større og ledsaget af en pop up om at det handler om faux fur
Erstat den evt med et menupunkt i samme stilk som de andre to der hedder "Om faux fur"
Link evt. til blogen i samme menu

Umiddelbart kan jeg ikke se om I selv sælger pelse men når man klikker på "menu" punkterne er det bare nogle partner ads. Det virker forvirrende

Forklar evt. konceptet i en enkelt linie på forsiden

"Pelse der ikke er fra dyr - Her får du mere at vide"
10. marts 2018 - 19:21 #3
Jeg ville fjerne fauxfur.dk oppe i venstre hjørne. Der står faux fur i midten, må være nok.
Selve sitet har en eller anden anomali, se på fanebladet, den bliver aldrig færdig med at loade siden "Venter på fauxfur.dk".
Jeg er med på at det er stock foto, men burde personen på forsiden ikke have pels på af en art ? (ellers et meget pænt billede).
Forsiden vil lidt for meget til mig. De fem salgskanaler er lidt uklare at det er links til andre sites. Ligesom at de bliver linket til lige nedenunder (to af dem). Lige her har jeg desværre ikke rigtigt nogen konstruktiv kritik, da jeg ikke er særligt grafisk anlagt, kan bare se at det er lidt svingende design. Måske skulle forsiden bare være de 5 link områder, og så en meget kort beskrivelse om jer med link til større område med tekst. Det er atypisk med meget tekst på forsiden i dette køb og smid væk samfund vi lever i.

Held og lykke.
Avatar billede grzona Ekspert
18. marts 2018 - 12:27 #4
fin fin:-) DOG springer det i øjenene at baren - Trenddag og Vealdo ikke er i linje med hinnanden...Ellers en fin side;-)
Avatar billede Jakobf Juniormester
21. marts 2018 - 13:04 #5
Forsidens nederste tekstafsnit mangler lidt mellemrum, synes jeg. Det bliver uoverskueligt at skulle læse det.
Indsæt også gerne et Favicon.
Avatar billede jernknægten Juniormester
18. april 2018 - 10:34 #6
Knappen virker ikke på trendday. - Partner-ads url melder fejl.
Når det så er sagt har jeg kigget på siden i 30 sekunder, og ved stadig ikke hvad i laver? - Jeg er nok slet ikke målgruppen, men jeg tænker et par linjer i stedet for at gentage faux fur.
Avatar billede grzona Ekspert
04. november 2018 - 21:56 #7
tak for svar :-)