Avatar billede Mortenbw Praktikant
08. april 2018 - 16:46 Der er 8 kommentarer
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. april 2018 - 17:09 #1
Spec's på dem er umiddelbart meget ens, men jeg ville nok tage en tur forbi Bilka og se på den Phillips - den ser lidt spændende ud.

Jeg skiftede selv til en buet og har bestemt ikke fortrudt det!
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2018 - 18:51 #2
undgå samsung!
deres kondensatorer brænder af og der bliver sort skærm
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. april 2018 - 19:34 #3
Det er en ammestuehistorie. Dels har jeg selv både PC-skærme og TV fra Samsung (et par af dem af lidt ældre dato), dels er der mange af den slags skærme i min omgangskreds - aldrig et eneste problem nogen steder.
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2018 - 21:30 #4
Nu har jeg ladet mig fristet af den buede Philip skærm, og købt den hos Føtex for
!.604 kr. i alt.  Den skulle komme allerede tirsdag. Så nu er jeg spændt. Jeg har aldrig før haft en så stor computer skærm.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. april 2018 - 21:38 #5
Min primære skærm er 32" og pladsen er vanedannende.... ;-)
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2018 - 22:05 #6
Vanedannende, ja sikkert, bare jeg har plads nok til at rykke den baglæns :-)
Avatar billede posten Ekspert
09. april 2018 - 09:05 #7
nu når siwave skriver dette om samsung vil jeg anbefale en ny søgning da bilka ikke har den anden skærm på lager
ved så ikke om du har behov for højtaler denne har højtaler men responstid på 6 ms den anden har som de andre  4 ms. https://www.proshop.dk/Skaerm/Acer-27-Skaerm-V276HLCbid-Sort-6-ms-/2534445
https://www.proshop.dk/Skaerm/Acer-27-Skaerm-K272HLE-Sort-4-ms-/2578198
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2018 - 18:05 #8
Opfølgning på #4.
Jeg har fået en mail fra Føtex om, at de slet ikke har den Philip skærm, og heller ikke ved hvor når den kommer.
Jeg har derfor afbestil den, og fået en mail, hvori Føtex skriver, at de  vil se hvorvidt de kan nå at stoppe ordren. Sådan noget vrøvl, selvfølgelig kan de det, når de ikke engang kan levere varen.
Jeg finder det er ekstrem dårlig service at love varen til tirsdag, og om mandagen skriver, at de ikke har varen.
Det tog mere ned en halv time at komme igennem på telefonen.
Det er første og SIDSTE gang jeg bestiller en vare fra Føtex :-(