Avatar billede Kristian Praktikant
17. april 2018 - 18:43 Der er 5 kommentarer

macOS kunne ikke installeres på computeren

Hej
Jeg har været ved at opdatere min Macbook, den er så aldrig blevet færdig med at opdatere, da den stopper halvvejs og skriver dette “Stien /System/Installation/Packages/OSInstall.mpkg synes at mangle eller være ødelagt.”
Den forslår så at jeg trykker på det eneste felt der er, hvor der står “start igen” gør jeg dette starter det hele bare forfra og jeg ende med valgmuligheden om at genstarte igen.. er der nogen der har oplevet dette før? Eller nogen som kan hjælpe?
Avatar billede Anders Seniormester
17. april 2018 - 19:40 #1
Prøv at installere fra et andet sted, fx et usb stik med osx på. Har du haft problemer med din harddisk før? Det kan være det er den der er stået af.
Avatar billede INK Ekspert
17. april 2018 - 22:16 #2
Hvilken form for updatering? Er det en opdatering fra Sierra til High Sierra, eller er det blot en opdatering inden for High Sierra?
Avatar billede Anders Seniormester
17. april 2018 - 22:31 #3
Gætter på at din installation er gået i stykker uanset hvad.
Avatar billede posten Ekspert
18. april 2018 - 07:07 #4
jeg siger lige som #1 disk er måske defekt har mulighed for at prøve med en ny disk da du har mulighed får at hente en helt ny mac-version kan bare ikke huske hvad start menu du skal bruge under opstart for den henter det sidste nye
Avatar billede Anders Seniormester
18. april 2018 - 08:13 #5
Start med cmd+r for at komme ind i recovery eller cmd+alt+r for at komme ind i recovery direkte fra nettet uden om din defekte version. :) Det er meget enkelt :)