Avatar billede mronet87 Forsker
16. maj 2018 - 19:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

App Store: Purchase of this item is not currently available - This item is being modified

Hej Alle Eksperter

Jeg kan ikke opdatere mine app på min MacBook Air. Når jeg prøver at opdatere får jeg beskeden "Purchase of this item is not currently available - This item is being modified" - SE BILLEDE

Screenshot af besked: https://preview.ibb.co/bHjHGJ/IMG_4172.jpg

Jeg ved ikke om det har noget med det at gøre, men mit Apple ID var før sat til Danmark, hvor jeg nu har ændret det til Thailand, da jeg på nuværende tidspunkt befinder mig her og skal bruge et Thailands Apple ID, for at kunne nogen af deres App for Bank og Master Card Lounge App.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. maj 2018 - 21:27 #1
Det kunne være fordi Apple er ved at rydde op i app's, der ikke respekterer de retningslinjer, der er for videregivelse af brugerdata.
Alle udviklere har fået besked på at rette ind, ellers fjernes deres app's fra AppStore. Det virker sandsynligt, at en app vil blive flaget som "midlertidigt ude af drift", hvis udvikleren er i gang med et tilrette den.
Avatar billede Anders Seniormester
17. maj 2018 - 12:07 #2
Er der sikker på det er fordi du ikke har købt/downloadet appen i Thailand og derfor ikke har rettigheder der, prøv at downloade den der og se om det retter det.
Avatar billede mronet87 Forsker
17. maj 2018 - 14:08 #3
Tak for svarene. Jeg har ikke rigtig noget på den anden end google crome og VPN. Så jeg tænker bare at lave en gendannelse med mit nuværende Apple id?
Avatar billede mronet87 Forsker
17. maj 2018 - 14:11 #4
Hvorhenne på macbook laver man en fabriks gendannelse / nulstilling fra fabriksny?
Avatar billede mronet87 Forsker
20. maj 2018 - 12:28 #5
Jeg har lavet en fabriksgendannelse, så det har hjulpet.