Avatar billede Jannickhess Professor
24. maj 2018 - 09:56 Der er 3 kommentarer

Skrivebords billedet, vil jeg gerne have mere farverigt

Jeg har Windows 10, og jeg ønsker en vejledning på Dansk, hvorledes man på min HP Pavilion Bærbare, kan justere på farverne der vises på skærmen,

Det ser ud til at den lige nu kun kører med 8 bit, så vil gerne have skruet op for Bit så meget som muligt,

Kan nogen hjælpe mig med dette ?
Avatar billede madklub Guru
24. maj 2018 - 11:46 #1
Hvor ser du at du kun har 8 bit ?
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2018 - 13:20 #2
8 bit er vel kun sort/hvid (grå) - muligt at du har slået farverne fra?
Prøv at tryk på Ctrl + windows-knap + C - det slår farverne til igen
Avatar billede Jannickhess Professor
24. maj 2018 - 22:33 #3
Nej farverne er ikke grå
Men farverne er slet ikke så fremtrædende som på min ekstra skærm via min Bærbare