Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2018 - 21:03 Der er 2 løsninger

Hvilken router kan anbefales.?

Jeg har brug for en ny router til hjemmet.
Jeg har kigget på følgende 4 router men hvilken af disse 4 kan anbefales.?

TP-Link Archer C2600
TP-Link Archer C7
TP-Link ARCHER C9 AC1900
ASUS RT-AC68U TRÅDLØS ROUTER.

Er der andre der kan anbefales.?

Det er til en husstand med 2 brugere, primært til internetsurf , netbank og at streame en film når børnene er på besøg/ferie.

Der er fibernet på 75/75 i huset.
Avatar billede INK Ekspert
03. juni 2018 - 09:14 #1
Med dit behov, kan de bruges alle 4.
Formoder du har et fibernetmodem, men er der allerede wifi indbygget?
Ellers skal du kable til en wifi “router” som ovennævnte.
Hvis routerfunktionen DHCP-server er slået til i dit modem, så skal det enten slås fra her eller i din nye router..
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2018 - 17:53 #2
Hej, tak for hjælpen.
Ja, der er fibernetmodem i huset, men der er ikke indbygget wifi.
Så det jo bare at få købt en af disse routere.