Avatar billede Overskyet Praktikant
17. juli 2018 - 16:01 Der er 6 kommentarer

Nogen der kender til om bils registreringsnummer kan findes ud fra ejer?

Kan man spore en bils registreringsnummer, når man har navn og telefonnummer på ejeren?
Avatar billede store-morten Ekspert
17. juli 2018 - 16:05 #1
Spørg hos politiet :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
17. juli 2018 - 17:45 #2
som civilist kan du få bil- og forsikrings-data på https://www.nummerplade.net/
Du har ikke adgang til persondata, da en evt tvist skal afgøres som #1 skriver
Avatar billede prisknuseren Seniormester
17. juli 2018 - 17:54 #3
Det kan man ikke, det er beskyttet af persondataforordning. Kun SKAT og politi har adgang
Avatar billede TorbenPeder Novice
21. februar 2020 - 13:10 #4
Jeg er lige blevet anbefalet https://www.tjekbil.dk/
Det er en rigtig fin hjemmeside!
Avatar billede claes57 Ekspert
21. februar 2020 - 13:29 #5
btw: når jeg har startet wifi i bilen, så er ssid=nummerpladen - bare så folk kan brokke sig hvis signalet generer (tilsvarende er det telefonnummer hjemme, igen for at vi kan aftale kanal-placering uden at genere i opgangen)
Avatar billede falster Ekspert
21. februar 2020 - 14:40 #6
I Bilbogen på tinglysning.dk, kan man søge på navn og fødselsdato.

I Bilbogen vil bilen dog kun optræde, hvis der er hæftelser i den. Typisk for et billån.