24. august 2018 - 00:02 Der er 1 kommentar

Hvad skal jeg bruge som datalogi studerende

Hej computerworld, jeg står og ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre i min situation. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at læse datalogi, når jeg er færdig med gymnasiet, det jeg ikke ved er, om jeg skal bruge en windows pc eller kan forsætte med den mac air jeg har. Jeg tænker ift. de programmer osv. der skal bruges på studiet. Jeg vil derfor gerne have lidt information fra nogle der måske kender noget til det, og så vil jeg gerne vide hvorfor osv. jeg skal vælge det ene frem for det andet.
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
24. august 2018 - 20:10 #1
Vent hellere til du er startet, så får I nok mere at vide og i starten kan du nok klare dig med din MAC.