Avatar billede Mir Praktikant
25. august 2018 - 09:04 Der er 3 kommentarer

Kan ikke bruge CMD + R på Macbook pro fra 2009

Kan ikke bruge CMD + R på Macbook pro fra 2009.
Jeg har installeret High Sierra på en SSD HD 250 GB, men når jeg prøver at starte op ved at installere den i min Macbook får jeg blot det irriterende advarsel forbudt tegn.
Jeg håber jeg kan få hjælp, da jeg er ved at blive gråhåret pga. problemet.
Avatar billede Mir Praktikant
25. august 2018 - 09:06 #1
Jeg mente at jeg først downloadede High Sierra på en SSD HD via USB.
Håber meget på at kunne få hjælp.
Avatar billede Anders Seniormester
25. august 2018 - 12:04 #2
Prøv først at starte med at holde ALT nede, den kan næsten den samme, også finder ud ud af om du hoved kan noget ved startop. Du skal trykke når du hre lyden fra Mac'en

Du må forsøge igen, måske med en nyere version af Mac OSx, med en guide så denne: https://mackabler.dk/blogs/207_Lav-en-MacOS-Sierra-10-12-boot-USB-stik.html
Til at lægge Mac OSx over på et USB stik fra en anden Mac.
Også forsøge igen.
Avatar billede posten Ekspert
26. august 2018 - 06:09 #3
min sierra kom til at køre med de 2 store opdateringer
ved ikke hvorfor du vil ha den også på en usb-stik