Avatar billede AnneB21 Novice
11. september 2018 - 16:20 Der er 2 løsninger

Sortér efter åben/lukket

Hejsa

Hvordan kan jeg i excel lave en drop down boks, hvor jeg vælger om jeg kun vil se "åbne projekter", "lukkede projekter" eller "alle". og så bliver dem jeg ikke vil se "gemt"

F.eks.
Projekt    Dato    Hvad skal laves    Åben/lukket
A            10.09    Print                    Å
B            11.09    Omkørsel              Å
C            11.09    Ordre                    L

Hvis jeg nu kun vil se alle de opgaver der er åbne (Å), hvordan for jeg så "gemt" de lukkede væk og omvendt, samt kan vælge at se alle (både åbne og lukkede)

På forhånd tak.
11. september 2018 - 16:40 #1
Prøv at bruge Excel's filter-funktion.
Den gemmer sig på data fanen.
23. september 2018 - 07:35 #2
Kunne du bruge det?