Avatar billede nixon Novice
24. oktober 2018 - 23:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

tilmeldingssystem

Jeg står for at arrangere en arbejdsdag på vores skole, hvorfor jeg har brug for et system hvor de andre forældre på skolen kan lægge beslag på arbejdsopgaver
feks skal vi brug 3 til oprydning mandag kl16-16:30 så hvis man online har et skema hvor de kan skriv sig på, så man kan se hvilke opgaver der forsat er ledige og hvilke der er optaget, det kunne være fint med en form for login, så andre ikke kan overskrive allerede valgte vagter

Findes det?
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2018 - 01:19 #1
kan du ikke bare bruge google kalender ?

ellers skal du ud i en programmeringsopgave der nemt kan tage en uge..
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. oktober 2018 - 08:19 #2
Jeg vil tro at doodle.com kan gøre det... - og burde nok også kunne gøre det du spørger efter, i den gratis udgave.
Avatar billede ejvindh Ekspert
25. oktober 2018 - 10:46 #3
Hvis du selv laver hjemmesider, så har jeg gode erfaringer med en kombination af Wordpress og plugin'et "WPGiftRegistry" til den slags.
Avatar billede larsini Seniormester
25. oktober 2018 - 11:05 #4
for et par år siden brugte jeg dette program https://www.supersaas.dk/ såvidt jeg husker vil det kunne tilpasses til at løse din opgave i gratis-versionen

det koster gratis
Avatar billede larsini Seniormester
25. oktober 2018 - 11:07 #5
Avatar billede nixon Novice
25. oktober 2018 - 18:17 #6
Tak for de gode forslag, jeg kan se at supersaas er perfekt til opgaven, den eneste begrænsning jeg kan se er at man "kun" kan havde 50 brugere i den gratis udgaven.
Avatar billede larsini Seniormester
25. oktober 2018 - 20:44 #7
helt fint - mig en fornøjelse hvis du kan bruge supersaas
mvh
larsini