Avatar billede steen67_dk Juniormester
29. oktober 2018 - 10:36 Der er 1 kommentar

Iphone 6s har sort skærm...men kan høre den er tændt!

Mine Iphone 6'er har en sort skærm, men jeg kan høre, at den er på. Itune kan også se telefonen, men jeg kunne ikke være enig i, at Itunes måtte kommunikere med telefonen. Du kan dog nulstille telefonen til fabriksindstillinger ved at starte telefonen og holde hjemme-knappen nede, mens du forbinder usb-kabel fra computeren (Itunes). Men skærmen er stadig i sort. Har også testet med en skærm, som jeg ved har arbejdet. Jeg kan stadig høre, at telefonen fungerer.

Nogen ved, hvad fejlen kan være? noget i hardwaren?
Avatar billede Khang Dinh Praktikant
23. november 2018 - 09:49 #1
Jeg tror det er selve hardwaren du skal have udskiftet. Det lyder til at lyden, og skærmen ikke er problemet, så jeg tænker det kun kan være hardwaren der er problemet. Vil anbefale dig at sende iphonen til reparation evt. kontakt hjemmesiden jeg har linket for at høre prisen

https://br-electronic.dk/shop/69-iphone-6-dele/