Avatar billede logbuilders Mester
13. november 2018 - 20:45 Der er 6 kommentarer

Skype log på

Har ændret mi password adskillige gange men kan efterfølgende ikke logge på.
Som bruger har jeg brugt både min email og mit skype navn.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2018 - 22:02 #1
ved du dit skypenavn ?
er dit password korrekt ?
Avatar billede logbuilders Mester
13. november 2018 - 22:19 #2
Ja jeg kender mit skypenavn og har brugt det i flere år, men ved en nyinstallatin på ny pc havde jeg glemt mit passw og fulgte så proceduren for ændring af passw.
Og det er her at jeg ikke kan logge ind selv om jeg får bekræftet ændringen
Avatar billede 450025 Ekspert
14. november 2018 - 07:35 #3
Skypenavnet er jo lidt viktig da skal du fortsett bruke dette, hva med din mocrosoftkonto er den inntakt?
Måtte ta reinnstal her, lidt jobb ok første spørsmål, den var feil så klart, forlangte innlogg Password, fjerna dette bruker Win10 å hater dette..

Ny epost er mitt valg den gamle gikk i søpla. Og så kommer Microsoft konto den var feil så klart, fikk rettet opp den kan det være den som skaper trøbbel for deg?

Valg, nye Epost adresse – Telf nr – fikk kode resten var planke kjøring så Skypenavn brukte det jeg hadde fra før lidt justeringer og alt virka helt fint her.
Men mistenker Microsoft konto di den har slått seg vrang, ikke gi opp.
Man lære av dette ser du.
Arne.
Avatar billede logbuilders Mester
14. november 2018 - 08:53 #4
Tak for indspark.
I dag virker reset af pw - i går ikke.
Jeg er rutineret IT bruger - men af og til sker der mærkelige ting som ikke umiddelbart kan forklares.
Der er mange klager over Skype på Internettet - så måske er jeg bare faldet i et "hul"
Avatar billede 450025 Ekspert
14. november 2018 - 09:19 #5
Ja du falt i et hull helt klart, og som Win10 bruker er der utrolig mange hull der er forsømt,  Skype er et av dem,

Det er ikke merkelig folk tenker bakover til Win 7 og 8.1 i dag kom den nye oppdateringen det er 14 Nov computeren stod å hoppa her men med lidt omstardt vissa versa har den nå roa seg lidt nå.

Stort sett går det fint men man venter og vet aldri hva som kommer. Så stå på snart stiger du i Graderne og kan stille opp for andre også ha en fin dag.
Arne
Avatar billede logbuilders Mester
15. november 2018 - 06:44 #6
Tak Arne

Jeg har brugt Eksperten i mange år - af en eller anden grund er jeg blevet nedgraderet til Junior.
Pyt med det jeg er jo også så småt ved at gå i barndom med mine 82 år.
Ja jeg er også trofast W7 bruger og har lavet en installationsdisk med alle opdateringer
integreret pr oktober 18.