04. december 2018 - 18:57 Der er 4 kommentarer

Bedste router til hjemmet?

Hej jeg har kigget på en tp-link archer c5400
Men den koster 2.000 kr WOW

Er der routere som er næsten lige så gode til billigere penge?
eller andre som er meget bedre til samme penge?

Idag har jeg en Tp link acher c60
Den er meget ringe syntes jeg meget langsom tid tider og kan finde på at smide en delvis af internettet. :(
Avatar billede milter Ekspert
04. december 2018 - 19:23 #1
Hvem er din udbyder?

Hvor mange kablede og trådløse enheder skal den trække?
Avatar billede iversen84 Novice
04. december 2018 - 20:46 #2
Hvis jeg var dig, ville jeg kigge på en læsning fra Ubiquiti, 1 router og 1 accesspoint koster ca 1200 kr.
Avatar billede puren Ekspert
04. december 2018 - 22:57 #3
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
06. december 2018 - 12:03 #4
Der kan være mange faktorer der spiller ind. Eksempelvis siger du din c60 smider dig delvist af nettet, er vi nu også sikre på det er det der sker og ikke noget andet?