Avatar billede overgreat Forsker
18. april 2019 - 10:21 Der er 1 løsning

Query der skriver om vogne er leveret

Jeg har vogne som har status 1 og 0 i tabel vogne (ud af mange vogne).
De har alle et id som refererer til id i navne tabel.
Endvidere er der en tabel med steder for vognene hvor der logges hvor en vogn er på hvilket tidspunkt (inkl historiske data).

Hvordan skriver jeg mig ud af følgende.

For alle de vogne som har id x og som har status 1,
vil jeg gerne skrive leveret,
Hvis den har været i en zone på et tidspunkt nyere end “datetime minus 1 dag”.
Hvis nogle er leveret, men ikke alle vil jeg skrive delvist leveret.
Ellers (hvis ingen er kommet frem) vil jeg skrive ikke leveret.
Avatar billede overgreat Forsker
14. september 2019 - 07:10 #1
Denne lukkes