Avatar billede Kluggeklo Praktikant
27. april 2019 - 22:30 Der er 3 kommentarer

Automatisk backup ved USB indset.

Hey forum.
Jeg søger et freeware program der simpelt starter en predefineret backup task når jeg indsætter en USB flash stik eller USB HDD disk.

Plug'n backup for free.
Ingen krav i øvrigt til krypto eller kompres, men er da velkommen, men simpel fil kopi er ok.
Windows er dog platformen, det skal spille under.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. april 2019 - 07:18 #1
Jeg har for nogle år siden brugt Allway Sync til l at lave backup på nogle faktura mapper, men om den kan indstilles til automatisk at gøre det, det ved jeg ikke. Men du kunne jo måske prøve om det var muligt:
https://allwaysync.com/
Avatar billede claes57 Ekspert
28. april 2019 - 11:13 #2
hvis du tager versionen "Allway Sync 'n' Go" og installerer den på usb-drev, så kan den aktiveres når sat i - og så klarer den sig selv.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. april 2019 - 13:03 #3
Tak Claes 57 :-)
Kendte ikke lige den version .