Avatar billede Patrón Novice
18. maj 2019 - 13:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

2 skærme til een pc

Hej
Hvordan ville jeg kunne sætte 2 skærme op til min pc. (Link nedenfor)

De skal kunne vise forskellige ting på skærmene.
https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/stationar-pc/ACDGE0REQ008/acer-nitro-n50-stationar-gaming-computer?gclid=EAIaIQobChMI5Prs5fak4gIV06SaCh1rkwqCEAQYASABEgK_zvD_BwE&gclsrc=aw.ds#ProductSpecificationTab.
På forhånd tak.
Avatar billede Peter Forsker
18. maj 2019 - 13:20 #1
Du skal såmænd bare sætte skærmen i stikket, og så spiller det bare, det gør det her, måske skal du lige ind i skærmindstilinger og justere lidt
Avatar billede Patrón Novice
18. maj 2019 - 13:33 #2
Jeg skal bruge to skærme. Ikke en.
Mine skærme er begge to Asus vg245he
Avatar billede poko1 Ekspert
18. maj 2019 - 13:45 #3
Prøv at trykke Windowstasten + P der kan du se dine muligheder!
Avatar billede Patrón Novice
18. maj 2019 - 14:14 #4
Måske formulerer jeg ikke spørgsmålet ordentligt
Avatar billede Peter Forsker
18. maj 2019 - 15:16 #5
Jo jeg tror du formulerer dig godt nok
Har du ikke 2 eller 3 skærmstik i din computer ?
Det kan sagtens være at der er forskellige stik, men så kan du få en adapter der passer
Avatar billede Patrón Novice
18. maj 2019 - 15:27 #6
Jeg tror har et hdmi stik og et dvi
Avatar billede Peter Forsker
18. maj 2019 - 15:41 #7
Så er det nære at få fat i en adapter, i med det og det spiller for dig 😉👍
Avatar billede CRKrogh Ekspert
18. maj 2019 - 20:00 #8
Den ene skærm tilslutter du bare som vanlige med HDMI-kabel, og den anden tilslutter med et kabel som disse:
https://www.avxperten.dk/hdmi-dvi-kabel-dvi/
Avatar billede Patrón Novice
18. maj 2019 - 21:02 #9
Tak for svaret. Det var lige hvad jeg havde brug for. Go' dag til dig:)