Avatar billede Martin Praktikant
20. maj 2019 - 00:04 Der er 2 kommentarer

2 eksterne skærme til laptop

Jeg har købt en Lenovo Legion Y530 15tommer som jeg vil bruge som arbejde- og gamingsetup med 2 eksterne skærme. Jeg er nu ved at undersøge mulighederne for at tilslutte PC'en til de 2 eksterne skærme i stedet for skærmen på min bærbar, ved hjælp af docking station eller lign. og har i den forbindelse brug for jeres hjælp

Er min Lenovo Legion Y530 kompatibel med en dock såsom:
https://www.lenovo.com/dk/da/accessories-and-monitors/docking/universal-cable-docks-usb/ThinkPad-USB-3-0-Ultra-Dock/p/40A80045DE

Ifølge Lenevos hjemmeside er den ikke kompatibel med min Legion Y530, men den har den samme USB 3 port, som docking stationen benytter? Hvad kan være årsag til dette?

Hvis i har nogle forslag til en billigere løsning hvor jeg kan tilslutte mine 2 skærme, hører jeg meget gerne fra jer!

Bonus spørgsmål: Vil jeg kunne lukke min bærbar (stadig tændt) og så udelukkende benytte de 2 skærme?

Tak på forhånd
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. maj 2019 - 09:42 #1
Pröv at kigge på "hinsidan", den svenske kroner er ret så svag i öjeblikket.

https://www.dustinhome.se/product/5011094872/workplace-dockningsstation-5k

Havde nok taget en med 2 HDMI/DisplayPort.

Det er i indstillinger du välger at den skal köre videre når du lukker "låget".
Avatar billede Martin Praktikant
24. maj 2019 - 01:44 #2
Mange tak for hjælpen

Ved du hvor jeg finder dette under indstillinger? Jeg synes ikke umiddelbart at kunne finde det