05. juni 2019 - 06:41 Der er 3 kommentarer

Auto fremførsel af slides og manuelle tidsindstillinger.

Hej
A  Jeg kan ikke få Power Point til at fremføre slides automatisk. Jeg er under Overgange - fremfør slides - flueben -- 1 sekund - anvend på alle. Under hvert slide står nu 1 sekund.  Derefter prøver jeg Slideshow - men... musikken begynder ganske vist på første slide - så sker der ikke videre...Hvad gør jeg forkert?

B Hvis jeg vil afprøve tidsindstillinger med musikken kørende - og trykker næste slide . afspiller musikken oveni - altså dobbelt lyd. Tredie gang nyt lydspor osv. Hvad skal jeg ændre?
Avatar billede Jan K Ekspert
05. juni 2019 - 09:34 #1
Hvornår har du sat musikken til at stoppe?
05. juni 2019 - 12:32 #2
Hej Jan, Musikken faldt faktisk i hak - altså nu kører billederne med samme faste tider. Det var et problem at indspille tider manuelt med musikken.
Avatar billede Jan K Ekspert
05. juni 2019 - 12:51 #3
Det er ofte noget bøvl med PowerPoint og musik. Til præsentationer, der bare skal køre selv "snyder" jeg normalt. Hvis præsentationen kun er billeder, laver jeg den typisk med Photostory for Windows. Er der andre ting som fx animationer osv,  kører jeg præsentationen, optager den i Screengrab o Matic  og lægger musikken på bagefter.