Avatar billede Jannickhess Professor
20. august 2019 - 10:41 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Ændre kode til Playstation, er det forsøg på svindel

Jeg har her den anden dag, modtaget en e-mail, fra "Playstation"
Sat i Gåseøjne, da jeg er usikker på om denne her e-mail virkelig kommer fra Playstation,

Ved i noget om det ?

Se dette her Link

https://www.flickr.com/photos/150154042@N02/48582694166/in/dateposted-ff/
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. august 2019 - 10:46 #1
Hvem kommer mailen fra?
Hvilken adresse står der når du sätter musen over knappen (OBS klik ikke på den)?
Har du bedt om at få nulstillet din kode?
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2019 - 11:55 #2
ignorer den.
og skift evt. din adgangskode, men ikke ved at bruge denne mail!
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. august 2019 - 12:54 #3
Jeg er meget sikker på at afsrenderen er fra firmaet Fup, Snyd & Svindel Int..
SLET DEN
Avatar billede Schachtone Seniormester
22. august 2019 - 09:36 #4
log på PSN ved hjælp af browser, IKKE DET LINK og så skift adgangskode den vej. Just to be sure.
Avatar billede Jannickhess Professor
26. august 2019 - 11:04 #5
Jeg vil aldrig klikke på et uopfordret link,

og desuden når jeg peger på selve linket uden at trykke på det, kan jeg se at det ikke kommer fra Playstation

Tak skal i have

Lukker spørgsmålene
Avatar billede Jannickhess Professor
18. oktober 2019 - 09:57 #6
Koden til min Playstation, har jeg nu ændret, men naturligvis på Playstations egen hjemmeside.

Tak