Avatar billede sjelden Novice
14. september 2019 - 21:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skjule fejlværdier og fejlindikatorer i celler

Hej
Jeg vil have 0 eller - i stedet for #I/T

=LOPSLAG(F4;$A:$D;SAMMENLIGN($G$1;$A$1:$D$1;0);0)

På forhånd Tak
Avatar billede Mads32 Ekspert
14. september 2019 - 21:46 #1
Hej

Tilføj til din formel

=hvis.fejl(LOPSLAG(F4;$A:$D;SAMMENLIGN($G$1;$A$1:$D$1;0);0)0)

eller

=hvis.fejl(LOPSLAG(F4;$A:$D;SAMMENLIGN($G$1;$A$1:$D$1;0);0)"-")
Avatar billede sjelden Novice
14. september 2019 - 21:58 #2
Microsoft Excel X
Der er et problem med denne formel.
Prøver du ikke at skrive en formel? Når det første tegn er et lighedstegn (=J eller et minustegn (-), tror Excel, at det er en formel: • Hvis du skriver =1+1, vises 2 i cellen Du kan løse problemet ved at at skrive en apostrof 0 som første tegn: • Hvis du skriver '=1+1, vises =1+1 i cellen
hjælp
Avatar billede Jan K Ekspert
14. september 2019 - 23:02 #3
Der mangler et semikolon for det sidste 0 eller "-". Prøv med

=hvis.fejl(LOPSLAG(F4;$A:$D;SAMMENLIGN($G$1;$A$1:$D$1;0);0);"-")