02. oktober 2019 - 22:33 Der er 6 kommentarer

Firmanavn.

Hej med jer.
Jeg står og skal til at have mit eget firma.
Det er et firma hvor jeg laver øjenvipper og andre skønheds behandlinger. Da mit efternavn er Skytte tænker jeg at bruge det med noget andet. Da mit efternavn er unikt. Men vil dog gerne høre andre ideer.
Jeg vil helst ikke hedde noget med beauty by .... da det er brugt af mange. Håber i har en masse gode forslag.☺️
Avatar billede ejvindh Ekspert
03. oktober 2019 - 07:53 #1
Hvis det skal være uk så måske ShootCilia? Men så bliver det naturligvis meget bundet op på øjenvipperne...
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2019 - 08:54 #2
Hvad med: Sagittarius - the beautyshop ?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
03. oktober 2019 - 09:42 #3
Dansk navn Skytte Skønhed
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
04. oktober 2019 - 05:50 #4
Beautyshot, Beautyshoot, Beautyhunter.
14. oktober 2019 - 22:02 #5
Kender du https://www.firma-navn.dk/ ?
Der kan du få en masse gode forslag til firmanavne og se om domænerne er ledige.
Avatar billede WHOM Juniormester
28. januar 2020 - 11:04 #6
Hej,

Hvis du er seriøs med din virksomhed, så find et godt brand-navn og få opbygget dette, kontra noget "lala" som eksempelvis "fantastiske negle ApS" eller sådan.

Det kommer du meget længere med, særligt ifht. google (seo) mv.
Der findes flere artikler på nettet ifht. at finde det perfekte virksomhedsnavn som faktisk er meget gode.

Hilsen
Steffen Fonvig @ Oeconomia