Avatar billede Brita Juniormester
06. november 2019 - 16:16 Der er 3 kommentarer

Efter flytning: WP virker kun på iPad

Jeg har flyttet min Wordpress hjemmeside fra et domæne til et andet ved hjælp af et plugin: All-in-one WP migration.

Sitet var for stort til at kunne blive flyttet uden bøvl, så jeg fravalgte media-biblioteket. Det flyttede jeg manuelt ved at downloade og uploade uploads-mappen.

Efter flytningen virker sitet perfekt ... på min iPad. Alle links virker, og alt er godt. Men på min PC kan jeg kun få lov at se forsiden. Hvis jeg vil se en af de andre sider, får jeg en 404-fejl:

404 Not Found
The requested resource was not found on this server.
(Og så en lang kodelignende række bogstaver og tal, der varierer fra side til side)

Hvad dælen kan der være galt, siden det virker på min iPad, men ikke på min PC?
Avatar billede Brita Juniormester
06. november 2019 - 18:24 #1
Hov, det virker heller ikke på min ipad. Det troede jeg bare, men det var sandsynligvis fordi, den sprang til den gamle version uden jeg opdagede det.
Problemet er dog stadig mystisk. Forsiden virker. Ingen af de andre sider gør:

Hvis du vil se sitet, ligger det her:
job.britastarcke.dk
Avatar billede stjans Guru
07. november 2019 - 08:01 #2
Prøv evt at opdatere permalinks
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
10. november 2019 - 14:26 #3
Permalinks ideen er et godt startsted.
Skulle du stadigt have problemer, vil jeg foreslå https://a3-seo.dk/backup-kopiering-cloning-wordpress/ der er et ganske gratis plugin.

Hvis dit media bibliotek er for stort dvs. mere end 500 mb, så har du brug for hjælp, til optimering under alle omstændigheder ;-)

Sig til, hvis du får brug for optimering, tvivler på, at permalinks alene gør det!
Men held og lykke.

Best regards
Michael Jensen
Seo-specialist

https://a3-seo.dk/
mail: michael@a3-seo.dk
TLF. 3698 1033 alle 7 dage mellem kl. 6-12.00 DK tid

Alle ydelser fra A3 er momsfri konsulentydelser, og 100% fradragsberettiget på dit markedsføringsbudget ...