Avatar billede Katrine Rosenberg Praktikant
14. november 2019 - 14:13 Der er 5 kommentarer

pege på en billedmappe for at indsætte billeder herfra

Jeg bruger Office 365. Jeg vil gerne have at enten PowerPoint generelt eller en bestemt PowerPoint skabelon, altid åbner en bestemt folder, når der skal indsættes billeder, i præsentationer. How to? tak.
Avatar billede Jan K Ekspert
14. november 2019 - 16:17 #1
Hvis jeg ikke husker helt forkert er det lidt bøvlet. I Word kan man rette det under Indstillinger, men jeg mener at PP kræver en ændring i Registreringsdatabasen, og det skal man være lidt varsom med.
Avatar billede Katrine Rosenberg Praktikant
14. november 2019 - 21:01 #2
Tak for dit svar - det er vist bøvlet og jeg forklarede kunden at det skal IT ind over :)
Avatar billede Jan K Ekspert
14. november 2019 - 22:12 #3
God ide med en der kender til registreringsdatabasrn, så det er den rigtig3 nøglel der rettes.
Avatar billede toufik mhd Novice
16. april 2021 - 00:29 #4
I Word kan man rette det under Indstillinger
Avatar billede Jan K Ekspert
17. april 2021 - 12:14 #5
#5 Desværre har PowerPoint ikke en tilsvarende indstillingsmulighed.