Avatar billede WHOM Juniormester
02. januar 2020 - 22:18 Der er 2 kommentarer

Tekstforfatter/Copyrighter til Norsk projekt

Hei CW,

Jeg har startet en blog op i Norge på et norsk domæne
Rabatt Jegeren / Rabattjegeren.no

Jeg mangler en dygtig tekstforfatter / copyrighter til hjemmesiden, hvor jeg har nogle specifikke artikler som skal skrives rundt nogle emner.

Information, titler mm. leveres og indhold må deraf skrives.

Pft. Steffen Fonvig
09. februar 2020 - 10:39 #1
Hejsa,

Det ku jeg godt være interesseret i.

Vil du sende mig en PB her på siden? Jeg har erfaring fra før med at skrive disse former for tekster.
Avatar billede polcelery Praktikant
14. marts 2020 - 03:40 #2
Jeg har haft flere problemer med windows10 i fortiden, efter at jeg har installeret forskellige sikkerhedsrettelser og geninstalleret applikationer kan jeg endelig sige, at alt fungerer korrekt

hilsen
Pol
préstamos rápidos