Avatar billede Nico Praktikant
07. februar 2020 - 20:37 Der er 2 kommentarer

Bøvl med opsætning af Kamera

Hej alle kloge hoveder.

Jeg har nu i lang tid siddet og bøvlet med at få mine kameraer opsat, så jeg kan tilgå dem udefra.
Dette har virkelig været bøvlet, og jeg er ikke kommet i hus med det endnu.
Hvis der er en venlig sjæl der vil tjene nogle hurtige penge, må de meget gerne skrive på 27 79 21 98.
Tror ikke det er ret besværligt for den garvede it mand.

Håber meget på hjælp.
Avatar billede INK Ekspert
08. februar 2020 - 10:32 #1
Kan nok ikke hjælpe dig, men formoder andre kan hvis du oplyser kamera model/type, trådløs/kablet, Hvilken router, dynamisk eller fast IP adresse m.m.m.
Hvad har du gjort? Hvad virker ikke? Har du en manual? osv.
Avatar billede Nico Praktikant
08. februar 2020 - 10:47 #2
kamera er typen dahua.
Jeg har fast ip adresse.
min router er en Icotera.
Og de er kablet ip kameraer.
Jeg har været inde og lave port forwarding, men det virker bare ikke.
Det virkede før jeg skiftede udbyder, men nu kan jeg ikke få det til at virke.